🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22599.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

دستاورد جدید هوش مصنوعی: تبدیل سیگنال‌های مغز به متن با دقت 97 درصد

دانشمندان به تازگی موفق به توسعه سیستم هوش مصنوعی جدیدی شده‌اند که می‌تواند سیگنال‌های مغز انسان را با دقت 97 درصد به متن تبدیل کند. برای اولین بار شاهد توسعه سیستمی با این میزان دقت ...

دانشمندان به تازگی موفق به توسعه سیستم هوش مصنوعی جدیدی شده‌اند که می‌تواند - تعمیرات لباسشویی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - سیگنال‌های مغز انسان را با دقت 97 درصد به متن تبدیل کند.

برای اولین بار شاهد توسعه سیستمی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - با این میزان دقت هستیم. محققان دانشگاه کالیفرنیا، سانفرانسیسکو (UCSF) به چنین موفقیتی دست پیدا کرده‌اند. برای افزایش دقت این سیستم، این تیم توسط - تعمیرات لباسشویی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - جراح مغز و اعصاب، «ادوارد چانگ» سرپرستی شده. در این تحقیق روش جدیدی برای رمزگشایی الکتروکورتیکوگرام مورد استفاده قرار گرفت: پالس‌های الکتریکی که در طی فعالیت قشر مغز ایجاد می‌شوند، توسط الکترودهای کاشته شده در مغز جمع‌آوری شدند.

در این تحقیق جدید چهار بیمار مبتلا به صرع با استفاده از ایمپلنت‌هایی برای نظارت بر تشنج، مورد بررسی قرار گرفتند. تیم دانشگاه UCSF به بیماران گفته بود تعدادی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - جمله را با صدای بلند بخوانند و تکرار کنند. طی این آزمایش، الکترودها فعالیت مغز را جمع‌آوری کردند.

اطلاعات جمع‌آوری شده وارد یک شبکه عصبی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - شد. این شبکه عصبی وظیفه تحلیل الگوهای درون فعالیت مغز متناسب با - تعمیرات لباسشویی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - گفتارهای خاص مانند - تعمیرات لباسشویی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - حروف صدادار، صامت‌ها یا حرکات دهن بر اساس صداهای ضبط شده طی آزمایش را برعهده داشت.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل

پس از این کار، شبکه عصبی دیگری این اطلاعات که از تکرار 30 تا 50 جمله - تعمیرات لباسشویی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - جمع‌آوری شده بود، رمزگشایی کرد. در حقیقت هدف از این کار، پیش‌بینی جملات اصلی تحلیل شده توسط شبکه عصبی اول، در شبکه عصبی دوم بود.

این تحقیق نشان داد سیستم هوش مصنوعی توسعه پیدا کرده می‌تواند سیگنال‌های مغز را - تعمیرات لباسشویی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - با 3 درصد خطا به متن تبدیل کند. در شرایط آزمایشگاهی برای اولین بار چنین دقتی ثبت شده است. تیم دانشگاه UCSF نمونه‌ای از جملاتی که این سیستم به اشتباه تشخیص داده را منتشر کرده. برای مثال جمله «این موزه هر عصر موسیقی‌دان استخدام می‌کند»، توسط هوش مصنوعی «این موزه هر صبح گران قیمت موسیقی‌دان استخدام - تعمیرات لباسشویی سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌کند» پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone