🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  2. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22260.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

AMD پردازنده‌‌های 4900H و 4900HS رایزن ۹ را رونمایی کرد؛ اعلان جنگ به اینتل

کمپانی AMD از دو پردازنده جدید لپ‌تاپ رونمایی کرده و این طور که به نظر می‌رسد اینتل باید خود را آماده رقابت سختی بکند. این پردازنده‌ها از سری رایزن ۹ بوده و در دو مدل ...

کمپانی AMD از دو پردازنده جدید لپ‌تاپ رونمایی کرده و این طور که به نظر می‌رسد اینتل باید خود را آماده رقابت سختی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نهاوند استان همدان - بکند. این پردازنده‌ها از سری رایزن ۹ بوده و در دو مدل 4900H - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نهاوند استان همدان - و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نهاوند استان همدان - 4900HS به بازار عرضه خواهند شد. بنا بر گفته‌های این کمپانی، پردازنده‌های جدید از فصل بهار به بازار عرضه می‌شوند.

پردازنده رایزن ۹ از لیتوگرافی ۷ نانومتری بهره می‌برد که به کمک معماری اختصاصی AMD یعنی ذن ۲، - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نهاوند استان همدان - ساخته شده است. این چیپ‌ها برای تامین قدرت لپ‌تاپ‌های جمع و جور ولی قدرتمند ساخته شده و می‌تواند تجربه گیمینگ دسکتاپ را به لپ‌تاپ‌های ۱۴ اینچی بیاورد. اولین لپ‌تاپی که از پردازنده 4900HS بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نهاوند استان همدان - خواهد برد، لپ‌تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی ایسوس زفیروس G14 است که تنها ۱.۶ کیلوگرم وزن دارد. این میزان از قدرت برای یک لپ‌تاپ کوچک در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نهاوند استان همدان - این ابعاد و با این وزن کم، فوق‌العاده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نهاوند استان همدان

پردازنده ۳۵ واتی 4900HS، از ۸ هسته و ۱۶ رشته بهره می‌برد که فرکانس کاری پایه آن‌ها ۳ گیگاهرتز است و در حالت بوست نیز به ۴.۳ گیگاهرتز می‌رسد. دیگر پردازنده AMD از سری رایزن ۹ یعنی 4900H نیز ۴۵ واتی بوده و از فرکانس ۳.۳ گیگاهرتزی پایه تا ۴.۴ گیگاهرتزی حالت بوست متغیر است. کمپانی AMD می‌گوید اگر پردازنده 4900HS را در کنار کارت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نهاوند استان همدان - گرافیک انویدیا RTX 2060 Max-Q قرار دهید، - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نهاوند استان همدان - می‌توان اکثر بازی‌ها را با نرخ فریم ۶۰ و بالاتر تجربه کرد.

هر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نهاوند استان همدان - دو چیپست جدید سری رایزن ۹ از فناوری اختصاصی AMD به نام «SmartShift» بهره می‌برند که به کامپیوتر اجازه می‌دهد بار پردازشی را بین پردازنده و کارت گرافیک تقسیم کند تا بهترین بازدهی حاصل شود. در هر صورت اگر بخواهیم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نهاوند استان همدان - به حرف‌های AMD استناد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نهاوند استان همدان - کنیم، باید بگوییم این کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نهاوند استان همدان - به خوبی خود را برای رقابت با اینتل آماده کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نهاوند استان همدان - است.

در صورتی که بنچمارک‌های پردازنده‌های رایزن ۹ مطابق با چیزی باشد که AMD می‌گوید، پس از سال‌های باید شاهد حضور پردازنده‌های این کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر نهاوند استان همدان - در لپ‌تاپ‌های قدرتمند باشیم. تاکنون پردازنده‌های AMD به عنوان گزینه‌ای ارزان‌تر نسبت به اینتل در بازار شناخته می‌شدند، اما به نظر می‌رسد رایزن ۹ و به خصوص دو پردازنده 4900HS و 4900H این روند را تغییر دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone