🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  2. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  3. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34085.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

هواوی میت ۲۰ لایت سوژه دوربین وبسایت های لهستانی [تماشا کنید]

گوشی های سری هواوی میت ۲۰ (شامل نسخه استاندارد، لایت و پرو) هنوز به طور رسمی معرفی نشده اند، هرچند امید می رود که در جریان نمایشگاه IFA 2018 شاهد حضورشان باشیم. با این حال ...

گوشی های - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر دلیجان استان مرکزی - سری هواوی میت ۲۰ (شامل نسخه استاندارد، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر دلیجان استان مرکزی - لایت و پرو) هنوز به طور رسمی معرفی نشده اند، هرچند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر دلیجان استان مرکزی - امید می رود که در جریان نمایشگاه IFA 2018 شاهد حضورشان باشیم. با این حال اما روز گذشته دو وبسایت لهستانی و آلمان پیش فروش نسخه هواوی میت ۲۰ لایت آن را آغاز کردند که علت این مساله نیز ظاهرا به فروش خوب میت ۱۰ لایت در لهستان باز می گردد.

اما امروز معرفی غیر رسمی هواوی میت ۲۰ لایت با انتشار ویدیوی نگاه نزدیک آن توسط دو سایت لهستانی به شکلی جدی تر دنبال شد.

همانطور که در خبرها و شایعات قبلی در این باره خوانده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر دلیجان استان مرکزی - اید هواوی میت ۲۰ لایت ابعادی برابر با ۱۵۸.۳ در ۷۵.۶ در ۷.۶ میلی متر دارد و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر دلیجان استان مرکزی - وزن آن از ۱۷۲ گرم فراتر نمی رود. دستگاه به یک نمایشگر ۶.۳ اینچی LCD مجهز شده و رزلوشنی برابر با ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل دارد. نسبت تصویر نمایشگر این گوشی که نسبت آن به بدنه ۸۱ درصد عنوان شده نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر دلیجان استان مرکزی - برابر با ۱۹.۵ به ۹ عنوان شده و به رسم همیشگی این روز ها یک بریدگی نیز در بالای آن خودنمایی می کند. هواوی میت ۲۰ لایت توان پردازشی خود را از چیپست کایرین ۷۱۰ می گیرد و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر دلیجان استان مرکزی - ۴ گیگابایت رم و ۶۴ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر دلیجان استان مرکزی - گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء نیز آنرا همراهی می کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر دلیجان استان مرکزی

هواوی میت ۲۰ لایت از اندروید ۸.۱ اوریو استفاده می کند که به رابط کاربری EMUI 8.2  مزین گردیده؛ این ورژن در واقع آخرین نسخه از رابطه کاربری دوست داشتنی هواوی محسوب می شود. تازه ترین موبایل هواوی از تکنولوژی های GPU Turbo، وای فای دو بانده و همچنین استانداردهای NFC، GPS، GLONASS و بلوتوث ۴.۲ پشتیبانی می کند.

چهار دوربین روی بدنه هواوی میت ۲۰ لایت نصب شده اند که در بخش پشتی بدنه ترکیب لنزهای ۲۰ مگاپیکسلی با ضریب اف f/1.8 و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر دلیجان استان مرکزی - دو مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و در بخش جلویی ترکیب لنزهای ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی (برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر دلیجان استان مرکزی - تشخیص عمق) را شامل می شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر دلیجان استان مرکزی

دوربین هواوی میت ۲۰ لایت هوش مصنوعی گوشی پی ۲۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر دلیجان استان مرکزی - را به ارث برده و میتواند ۲۲ صحنه مختلف را شناسایی کرده و تشخیص دهد. برای گرفتن سلفی نیز هوش مصنوعی دوربین جلویی به دو بخش - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر دلیجان استان مرکزی - تقسیم می شود که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر دلیجان استان مرکزی - یکی روی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر دلیجان استان مرکزی - پس زمینه و دیگر چهره تمرکز می کند و می توان هر دوی آنها را به صورت جداگانه تنظیم کرد که بهترین نتیجه ممکن را ارائه دهند. نکته جالب اما اینکه می توانید قابلیت هوش مصنوعی دستگاه را صرفا با یک اشاره فعال نمایید و بعد از گرفتن عکس خاموش یا روشنش کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر دلیجان استان مرکزی

المان های سه بعدی و کارتونی مبتنی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر دلیجان استان مرکزی - بر واقعیت افزوده و همچنین قابلیتی به نام Qmoji نیز برای این موبایل در نظر  گرفته شده که درست مانند اموجی حرکات چهره شما را تقلید می کند و اموجی های متحرک برایش می سازد. باتری هوای میت ۲۰ لایت ۳۷۵۰ میلی آمپرساعتی است و چیپست آن بر پایه تکنولوژی ۱۲ نانومتری ساخته شده است.

میت ۲۰ لایت به یک پنل پشتی از جنس شیشه مجهز شده که نور را بازتاب می دهد و همزمان اثرانگشت نیز روی آن باقی می ماند که میتواند آزار دهنده باشد. خبر خوشحال کننده آنکه جک ۳.۵ میلی متری صدا از روی بدنه این موبایل حذف نشده است.

قیمت هواوی میت ۲۰ لایت برابر با ۴۳۷ دلار (۳۷۴ یورو) عنوان شده و پیش سفارش آن از ۹ سپتامبر امکان پذیر می شود. دستگاه در رنگ های  مشکی، آبی و طلایی به بازار عرضه خواهد شد.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone