🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  2. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34088.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

انتشار رندرهای سه بعدی از ال جی V40 تینکیو با پنج دوربین

هنوز چند روز از انتشار رندرهای ال جی V40 تینکیو با دوربین سه گانه و بریدگی نمایشگر نگذشته و حالا رندرهای سه بعدی این موبایل در وب منتشر شده اند. در حالی که یک ماه ...

هنوز چند روز از انتشار - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهرضا استان اصفهان - رندرهای ال - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهرضا استان اصفهان - جی V40 تینکیو با دوربین سه گانه و بریدگی نمایشگر نگذشته و حالا رندرهای سه بعدی این موبایل در وب منتشر شده اند.

در حالی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهرضا استان اصفهان - که یک ماه تا رونمایی از پرچمدار بعدی سری v کمپانی ال جی باقیمانده به لطف افشاگران دنیای موبایل از بسیاری ویژگی های احتمالی آن اطلاع داریم.تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهرضا استان اصفهاناخیرا یکی از همین افراد که با عنوان OnLeaks@ شناخته می شود رندرهایی منتسب به V40 تینکیو را منتشر کرده که ظاهرا بر اساس طرح های CAD کارخانه طراحی شده اند و از اینرو می توان آنها را بسیار نزدیک به واقعیت تلقی کرد.

بر این اساس موبایل مذکور دارای نمایشگر ۶.۳ اینچی خواهد بود که ۰.۳ اینچ از V30 و V35 بزرگتر خواهد بود. طبیعتا این مساله به قیمت بدنه بزرگتر تمام خواهد شد و بر اساس فرضیات فعلی ابعاد مدل جدید ۱۵۸.۸ در ۷۵.۸ در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهرضا استان اصفهان - ۷.۸ میلیمتر است که از دو مدل قبلی با ابعاد ۱۵۱.۷ در ۷۵.۴ در ۷.۳ میلیمتر بلندتر و اندکی عریض تر است.تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهرضا استان اصفهاندر صورتی که ارقام مذکور درست از آب دربیاد ال جی V40 تینکیو پس از مدل های - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهرضا استان اصفهان - فلکس و V10 از نظر ابعاد به سومین گوشی هوشمند تاریخ کمپانی کره - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهرضا استان اصفهان - ای بدل خواهد شد و این در حالی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهرضا استان اصفهان - است که افزایش بیش از حد سایز ممکن است کار با موبایل را برای کاربران تا حدودی ناخوشایند کند.

رندهای مذکور شایعات قبلی مبنی بر حضور ماژول دوربین سه گانه اصلی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهرضا استان اصفهان - در کنار دوربین سلفی دوگانه را تایید می کنند که نوید ثبت تصاویر مهیجی را به همراه دارند. منابع این خبر اطلاعات بیشتری را درباره رزولوشن سنسورها یا گشودگی دیافراگم ارائه نکرده اند. تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهرضا استان اصفهان

در حال حاضر داده های بیشتری در رابطه با ال جی V40 تینکیو در دسترس قرار ندارد اما بر اساس این رندرها کره ای ها هنوز جک ۳.۵ میلیمتری را - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر شهرضا استان اصفهان - حذف نکرده اند. از دیگر مشخصات احتمالی می توان به پورت Type-C، چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، اندروید پای و رم با ظرفیت بالا اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لاله وش نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر جسارتا شرکت شما اطراف خمینی آباد شهرضا هم کار انجام میده.
پاسخ: بله در خمینی آباد شهر شهرضا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone