🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  3. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34080.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

فناوری باتری هوشمند مایکروسافت شارژ بی سیم سریع را به خانواده سرفس می آورد

مایکروسافت همیشه از باتری دستگاه های خانواده سرفس به عنوان یکی از نقاط قوت این محصولات یاد کرده و روی این موضوع مانور تبلیغاتی زیادی داده است. البته هرچند باتری های خانواده سرفس طول عمر ...

مایکروسافت همیشه از باتری دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند زنجان استان زنجان - های خانواده سرفس به عنوان یکی از نقاط قوت این محصولات یاد کرده و روی این موضوع مانور تبلیغاتی زیادی داده است. البته - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند زنجان استان زنجان - هرچند باتری های خانواده سرفس طول عمر مناسبی دارند، اما زمان لازم برای شارژ آنها به نسبت زیاد است که این موضوع برای بسیاری از کاربران چندان خوشایند نیست.

حال خبر می رسد کمپانی ردموندی برنامه ویژه ای برای حل مسئله مورد بحث داشته و می خواهد با معرفی نوع جدیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند زنجان استان زنجان - از باتری ها، زمان مورد نیاز برای شارژ دستگاه های خانواده سرفس را به طرز چشمگیری کاهش دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند زنجان استان زنجان

بر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند زنجان استان زنجان - اساس اطلاعاتی که به تازگی از سوی اداره ثبت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند زنجان استان زنجان - اختراع و نشان تجاری آمریکا منتشر شده، مایکروسافت در حال توسعه فناوری «باتری های - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند زنجان استان زنجان - هوشمند برای شارژ فوق سریع» بوده و این - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند زنجان استان زنجان - طرح را از سال 2017 میلادی به ثبت رسانده است.

باتری هوشمند مایکروسافت ماژولار بوده و هر ماژول آن سیم پیچ شارژ بی سیم اختصاصی خود را دارد

مایکروسافت در پتنت خود به نوعی باتری اشاره می کند که از چند ماژول تشکیل شده و هر ماژول علاوه بر قابلیت شارژ بی سیم، پایشگر مخصوص به خود را نیز دارد. این پایشگرها به یک مرکز مدیریت متصل هستند - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند زنجان استان زنجان - که با توجه به فاکتورهایی مانند ظرفیت، آستانه ذخیره سازی و میزان فرسودگی، مقدار جریان ورودی به هر ماژول را تعیین - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند زنجان استان زنجان - می کند.

نکته مهم در فناوری جدید مایکروسافت، تجهیز هر ماژول باتری به سیم پیچ شارژ بی سیم اختصاصی است که این سیم پیچ ها نیز با یکدیگر در ارتباط هستند و می توانند به صورت جداگانه یا همزمان، ماژول های مربوط به خود را شارژ کنند.

بدین ترتیب با استفاده از سیم پیچ های شارژ مستقل و پایشگر مرکزی، عمل شارژ ماژول های مختلف بهینه شده که این امر در نهایت به کاهش زمان کل - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند زنجان استان زنجان - شارژ باتری منجر خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر تنها منبع - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند زنجان استان زنجان - اطلاعات درباره باتری هوشمند مایکروسافت یک پتنت بوده و مشخص نیست کمپانی آمریکایی چه زمانی فناوری مورد بحث - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر مرند زنجان استان زنجان - را به مرحله تجاری سازی خواهد رساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone