🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34409.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

نوکیا 7 پلاس حالا رسما از اپلیکیشن Digital Wellbeing پشتیبانی می کند

اپلیکیشن Digital Wellbeing گوگل تا امروز تنها در انحصار گوشی‌های پیکسل قرار داشت. اما از حالا به بعد، صاحبان گوشی نوکیا 7 پلاس هم می‌توانند از مزایای این اپ برخوردار شوند. Digital Wellbeing یکی از اپ‌های ...

اپلیکیشن Digital Wellbeing گوگل تا امروز تنها در انحصار گوشی‌های پیکسل قرار داشت. اما از حالا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - به بعد، صاحبان گوشی نوکیا 7 پلاس هم می‌توانند از مزایای این اپ برخوردار شوند.

Digital Wellbeing یکی از اپ‌های پیش فرض اندروید پای است که میزان استفاده روزانه شما از تلفن هوشمند را تحت نظر می‌گیرد. به عنوان مثال، می‌تواند به شما بگوید که آیا نسبت به استفاده از یک اپلیکشن خاص اعتیاد پیدا کرده‌اید یا خیر.

یکی از قابلیت‌های خوب دیگر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - آن هم کمک به خواب بهتر شماست. بدین صورت که می‌توانید ساعت مشخصی از شب را در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - نظر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - بگیرید که با فرا رسیدن آن، رنگ‌های نمایشگر از بین رفته - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - و صفحه کاملا سیاه و سفید - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - شود تا گوشی را کنار گذاشته و زودتر بخوابید.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان

Digital Wellbeing هنوز در مرحله بتا به سر می‌برد، و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - کاربران نوکیا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - 7 پلاس که آخرین نسخه بتای اندروید پای را نصب کرده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - باشند قادر به استفاده از آن خواهند بود. با این حساب، پرچمدار نوکیا اولین گوشی غیر پیکسلی محسوب می‌شود که توانایی اجرای این اپلیکیشن را دارد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - و احتمالا از این پس سایر گوشی‌های مبتنی بر اندروید 9.0 نیز قادر به اجرای آن هستند.

در انتها بد نیست بدانید که Digital Wellbeing معادل اندرویدی قابلیت Screen Time در iOS به حساب می‌آید که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - هر دو برای پیشگیری - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - از اعتیاد به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - اسمارت‌فون‌ها طراحی شده‌اند. به گزارش نیویورک تایمز، استفاده از ابزار اسکرین تایم به مدت سه هفته در آیفون باعث شده که یک دختر نوجوان، میزان استفاده روزانه‌اش - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - از آیفون را 50% - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر بندرترکمن استان گلستان - درصد کاهش بدهد که نتیجه درخشانی به حساب می‌آید.

اگر نوکیا 7 پلاس دارید و آخرین بتای اندرویدی پای را رویش نصب کرده‌اید، می‌توانید همین حالا Digital Wellbeing را از پلی استور دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone