🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39216.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

بدترین پسوردهای سال 2017؛ در صدر لیست همچنان 123456 قرار دارد

کمپانی امنیتی «SplashData» به تازگی لیستی از بدترین پسوردهای سال 2017 را منتشر کرده که در آنها موارد قابل حدس بسیاری از جمله پسورد محبوب سال های اخیر، 123456 به چشم می خورد. این لیست ...

کمپانی امنیتی «SplashData» به تازگی لیستی از بدترین پسوردهای سال 2017 را منتشر کرده که در آنها موارد قابل حدس بسیاری از جمله پسورد محبوب سال های اخیر، 123456 به چشم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - می خورد. این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - لیست بر اساس 5 میلیون پسوردی به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - دست آمده که در سال جاری میلادی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - توسط هکرها کشف شده است.

با وجود اینکه روز - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - به روز تهدید - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - هک شدن اکانت ها بیشتر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - قبل می شود؛ ولی هنوز به نظر می رسد که بسیاری از کاربران از پسورد های ساده و قابل حدس استفاده می کنند. در لیست امسال میزان تغییر جایگاه هر پسورد نسبت به سال قبل نیز مشخص شده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - است:

  1. 123456 (جایگاه ثابت)
  2. Password (جایگاه ثابت)
  3. 12345678 (یک رتبه بهبود)
  4. qwerty (دو رتبه بهبود)
  5. 12345 (دو رتبه تنزل)
  6. 123456789 (جدید)
  7. letmein (جدید)
  8. 1234567 (جایگاه ثابت)
  9. football (چهار رتبه تنزل)
  10. iloveyou (جدید)
  11. admin (چهار رتبه بهبود)
  12. welcome (جایگاه ثابت)
  13. monkey (جدید)
  14. login (سه رتبه تنزل)
  15. abc123 (یک رتبه تنزل)
  16. starwars (جدید)
  17. 123123 (جدید)
  18. dragon (یک رتبه بهبود)
  19. passw0rd (یک رتبه تنزل)
  20. master (یک رتبه بهبود)
  21. hello (جدید)
  22. freedom (جدید)
  23. whatever (جدید)
  24. qazwsx (جدید)
  25. trustno1 (جدید)

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط اسپلش دیتا مشخص که حدس زدن این پسورد ها کار چندان سختی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - نیست و حتی وضعیت این پسوردها نیز نسبت به دو سال گذشته تغییر چندانی نکرده است.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کلاردشت استان مازندران

در این بین یک پسورد جالب به نظر می رسد: «starwars». با - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - توجه به اینکه مدت کوتاهی از نمایش آخرین نسخه فیلم جنگ ستارگان در سال 2017 می گذرد، بسیاری از کاربران پسورد خود را بر اساس آن انتخاب کرده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - اند.

به گفته «مورگان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - اسلِین» (Morgan Slain) مدیر عامل اسپلش دیتا، انتخاب این گونه پسورد ها به هیچ وجه گزینه خوبی نیست. زیرا هکرها معمولاً از گزینه های معمول از جمله اصطلاحات موسیقی پاپ، ورزش ها، فرهنگ ها یا مواردی از این قبیل، گذر واژه ها را پیدا می کنند، زیرا کاربران این موارد را به علت به خاطر سپاری آسان انتخاب می کنند.

اگر به امنیت خود اهمیت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - می دهید، پیشنهاد می کنیم مطلب دیجیاتو در مورد پنج پسورد منیجر امن را مطالعه کنید. همچنین شاید اگر  7 روش معمول برای هک کردن رمزهای عبور - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - را بخوانید، از این پس با دقت بیشتری پسوردهایتان را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کلاردشت استان مازندران - انتخاب کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone