🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  5. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40889.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

واتس اپ در حال تست تماس های ویدیویی و تصویری گروهی است

گزارشات به دست رسیده نشان می دهند که واتس اپ انجام تست هایی داخلی برای آوردن تماس های صوتی و تصویری گروهی به سرویس پیام رسان خود را استارت زده است. این ویژگی از مدت ...

گزارشات به دست رسیده نشان - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شهسوار استان مازندران - می دهند که واتس اپ انجام تست هایی داخلی برای آوردن تماس های صوتی و تصویری گروهی به سرویس پیام رسان خود را استارت زده است. این ویژگی از مدت ها پیش در اپلیکیشن های مشابهی همانند فیسبوک - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شهسوار استان مازندران - وجود داشت و واتس اپ از آن بی بهره بود.

اما به نظر می رسد که تیم توسعه دهنده این اپلیکیشن، با افزودن - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شهسوار استان مازندران - قابلیتی مشابه سعی دارد تا از رقیبانش عقب نماند. زمزمه های پیرامون اضافه شدن ویژگی تماس های گروهی به واتس اپ - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شهسوار استان مازندران - از طریق آخرین نسخه بتا این برنامه یعنی 2.17.70 به وجود آمد ولی حالا با توجه به اسکرین های شده انتشار یافته در وبلاگ واتس اپ، می توانیم از وجود آن مطمئن شویم.

واتس اپ با بیش از یک میلیارد کاربر، محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان است

چون در این اسکرین شات ها، آیکون های تماس های صوتی و تصویری درون گروه ها قابل دیدن هستند. فعلا تنها قابلیت انجام تماس - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شهسوار استان مازندران - صوتی و تصویری به صورت یک به یک را دارید. بد نیست بدانید هفته گذشته اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ بروزرسانی شد که به واسطه این آپدیت، کاربران می توانستند مکان هایی که هستند را به اشتراک بگذارند.

با این قابلیت که Called Live Location نام دارد، اپلیکیشن به صورت خودکار و زنده مکان هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شهسوار استان مازندران - که در آن ها قدم می گذارید را به بقیه نشان می دهد. اینکه چه زمانی تماس های صوتی و تصویری گروهی به واتس اپ - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شهسوار استان مازندران - بیاید همچنان معلوم نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتر بنامیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone