🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  2. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40888.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

میزان تولید آیفون 10 از برآوردهای اولیه 10 میلیون کمتر خواهد بود

تاکنون گزارشات بسیاری درباره روند کند تولید آیفون 10 و ناتوانی اپل در تامین تقاضای بالای مشتریان منتشر شده است و حالا تحلیل ها حاکی از احتمال کاهش بیشتر تولیدات این شرکت است. بر اساس ...

تاکنون گزارشات بسیاری درباره روند کند تولید آیفون 10 و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بابلسر استان مازندران - ناتوانی اپل در تامین تقاضای بالای مشتریان منتشر شده است و حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بابلسر استان مازندران - تحلیل ها حاکی از احتمال کاهش بیشتر تولیدات این شرکت است.

بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی «KGI Securities»، کمپانی «فاکسکان» که مسئولیت تولید آیفون 10را برعهده دارد تا پایان فصل جاری تنها می تواند 25 تا 30 میلیون دستگاه را تولید کند که 10 میلیون واحد از برآوردهای اولیه کمتر است.تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بابلسر استان مازندرانبر این اساس یکی از دلایل احتمالی کندی تولید آیفون 10، پیچیدگی بالای دروبین «TrueDepth» و سنسور سه بعدی است، اما شرکت های سازنده این ماژول یعنی «LG Innotek» و «Sharp» در ماه های آبان و آذر تولیدات خود را افزایش می دهند، در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بابلسر استان مازندران - نتیجه میزان تولید آیفون 10در سه ماهه پایانی سال جاری حدود 50 درصد رشد خواهد داشت.

بر اساس گزارش رسانه های تایوانی، Sharp تصمیم دارد با کمک گرفتن از کمپانی «General Interface Solution» که در زمینه نمایشگرهای لمسی تخصص دارد، میزان تولید ماژول سنسور سه بعدی را افزایش دهد.

گفتنی است پیش فروش آیفون 10 از جمعه آتی شروع خواهد شد اما موجودی اپل تا هفته بعد از آن تنها 2 تا 3 میلیون دستگاه است، در حالی که این شرکت معمولا هنگام عرضه یک محصول جدید 10 میلیون دستگاه از آن را در اختیار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone