🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  3. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  4. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42636.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

انتشار رندرهای رسمی موبایل Redmi Note 5A از سوی مدیرعامل شیائومی

شیائومی مدتی پیش اعلام کرد که موبایل Redmi Note 5A تا سه روز دیگر رونمایی می شود و حالا رندرهای رسمی دستگاه، از سوی لی جون، مدیرعامل شیائومی منتشر شده اند. این حرکت بسیار نامتعارف ...

شیائومی مدتی پیش اعلام کرد که موبایل Redmi Note 5A تا سه روز دیگر رونمایی می شود و حالا رندرهای رسمی دستگاه، از سوی لی جون، مدیرعامل شیائومی منتشر شده اند. این حرکت بسیار نامتعارف به نظر می رسد، زیرا معمولاً هیچ مدیر عاملی رندرهای محصول معرفی نشده خود را زودتر ار موعد مقرر منتشر نمی کند، اما در هر صورت در تصاویر پایین - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - می توان با - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - طراحی و رنگ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - های گوناگون Redmi Note 5A آشنا - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - شد.

پیش از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - که به صحبت درباره طراحی دستگاه بپردازیم، باید اشاره کرد شیائومی احتمالاً میان رده جدیدش را در دو نسخه Note 5A و Note 5A Prime (یا پرو) معرفی خواهد کرد و گرچه دو دستگاه از منظر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - طراحی تفاوت فاحشی با یکدیگر ندارد، Note 5A ممکن است بدون اسکنر اثر انگشت در پشت عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - شود. با این وجود، هر دو مدل بدنه ای فلزی خواهند داشت و سه دکمه خازنی را زیر نمایشگر جا داده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان

تمام دکمه های فیزیکی در بخش راست دستگاه قرار گرفته اند و درگاه سیم کارت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - از سمت چپ در دسترس خواهد بود. در تصاویر لی جون می بینیم که دستگاه در سه رنگ خاکستری، رزگلد و طلایی عرضه می شود اما احتمال دارد در آینده شاهد مدلی مشکی رنگ هم باشیم.

Redmi Note 5A از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و به صورت پیش فرض، به اندروید 7.1.1 - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - نوقا و رابط کاربری MIUI - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - 9 مجهز شده است. نمایشگر 5.5 اینچی دستگاه، رزولوشن 720p را به نمایش - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - در می آورد و - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - از دیگر مشخصات دستگاه می توان به 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone