🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  2. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  3. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  4. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  5. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42629.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

قابلیت امنیتی جدید iOS 11 در مواقع اضطراری تاچ آیدی را قفل می کند

به نظر می رسد که با انتشار iOS 11 اپل می خواهد غیر فعال کردن تاچ آیدی را آسان تر کند. به لطف مکانیزم جدید آخرین نسخه iOS، کاربران می توانند اطمینان حاصل کنند که ...

به نظر می رسد که با انتشار iOS 11 اپل می خواهد غیر فعال کردن تاچ آیدی را آسان تر کند. به لطف مکانیزم جدید آخرین نسخه iOS، کاربران می توانند اطمینان حاصل کنند که تاچ آیدی دیوایس شان با حرکتی ساده بلافاصله غیر فعال می شود.

برای این منظور کافیست در iOS 11 پنج مرتبه پشت سر هم دکمه تاچ آیدی را بفشارید. در این صورت سیستم عامل می تواند بلافاصله با پلیس (شماره 911) تماس اضطراری برقرار کرده و ضمنا تاچ آیدی را به طور همزمان از کار بیندازد.

این قابلیت از آن امکاناتی است که می تواند خشم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - توییتری دونالد ترامپ را به همراه داشته باشد. اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته رئیس جمهور فعلی آمریکا اپل را به خاطر عدم همکاری با اف - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بی آی برای بازگشایی قفل آیفون 5c متعلق به تروریست های حادثه سن برناردینو به شدت مورد انتقاد قرار داد.

اپل در آن زمان به هیچ وجه زیر بار این موضوع نرفت و از هر گونه همکاری با نهادهای امنیتی آمریکا خودداری کرد، هر چند که مقامات دولتی آمریکا بالاخره توانستند که بدون کمک اپل قفل نرم افزاری آیفون مذکور را بشکنند.

البته در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نهایت اطلاعات موجود در آن آیفون هیچ کمکی به پرونده سن - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - برناردینو نکردند. اما حالا که بیش از یک سال از آن موضوع گذشته، اپل قابلیتی در اختیار کاربران قرار داده که بتوانند در صورت تمایل دست مقامات قضایی را از دسترسی به اطلاعاتی که در موبایل دارند کوتاه نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلپری نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
خوب هستید؟ آیا اطراف روستای پاییزآباد چالدران سرویس کار تلویزیون جی پلاس دارید؟
پاسخ: بله در روستای پاییزآباد شهر چالدران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone