🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  4. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42621.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

باتری های روی-هوا پنج برابر ظرفیت بیشتری نسبت به باتری های لیتیومی دارند

تولید نسخه جدیدی از باتری روی-هوا (zinc-air) حاصل همکاری مشترک دو گروه از محققین دانشگاه سیدنی و دانشگاه صنعتی نانیانگ از کشور سنگاپور است. این باتری نسبت به باتری لیتیوم-یون (lithium-ion) معمولی می تواند تا ...

تولید نسخه جدیدی از باتری روی-هوا (zinc-air) حاصل همکاری مشترک دو گروه از محققین دانشگاه سیدنی و دانشگاه صنعتی نانیانگ از کشور سنگاپور است. این باتری نسبت به باتری لیتیوم-یون (lithium-ion) معمولی می تواند تا ۵ برابر ظرفیت بیشتری برای ذخیره انرژی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - داشته باشد.

مشکل بزرگ باتری های روی-هوا طولانی بودن زمان شارژ است

علاوه بر ظرفیت بالاتر، به دلیل ارزان تر بودن مواد تشکیل دهنده باتری های روی-هوا، قیمت تمام شده این ذخیره سازها نیز بسیار پایین تر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از نمونه های موجود در بازار خواهد بود و تولید انبوه آنها نیز آسان تر است.

باتری های روی-هوا همین حالا نیز در بعضی ابزارها از جمله سمعک ها و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - برخی دوربین ها مورد استفاده قرار می گیرند. مشکل نمونه های فعلی این ذخیره ساز مربوط به زمان بسیار طولانی شارژ مجدد آنها می شود که مانع از گسترش این فناوری شده است.

گروه محققین استرالیایی-سنگاپوری موفق شده اند با ایجاد برخی تغییرات در ساختار باتری های زینک-هوا بر مشکل فوق غلبه کنند. هسته اصلی متد ارائه شده توسط این گروه شامل جایگزینی کاتالیست گران قیمت فلزی (عمدتاً از پلاتین یا ایریدیوم) فعلی با یک کاتالیست ارزان تر (از آهن و کبالت) و در عین حال با کارایی بالاتر است.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

آنها موفق به توسعه روشی شده اند که می - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - توان - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - با استفاده از آن به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - طور همزمان ابعاد، ترکیب و نحوه کریستاله شدن اکسیدهای دو فلز آهن و کبالت را برای رسیدن به بالاترین کارایی تحت کنترل قرار داد.

نتایج کاملاً امیدوار کننده بوده است. نمونه اولیه این باتری در طی یک بازه زمانی ۱۲۰ ساعته بیش از ۶۰ چرخه شارژ و تخلیه شارژ را پشت سر گذاشته و در انتها تنها ۱۰ درصد از توان خود را از دست داده است.

این عملکرد هنوز فاصله قابل توجهی با باتری های لیتیوم-یون موجود دارد، اما پیشرفت آن بسیار چشمگیر بوده است. گرچه ما هنوز با موبایل های بی نیاز از باتری فاصله بسیاری داریم، اما به طور حتم در اختیار داشتن ۵ برابر شارژ بیشتر چیزی نیست که کسی از آن استقبال نکند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone