🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42656.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

دوربین پوشیدنی FrontRow معرفی شد؛ گجتی گران قیمت برای کاربران حرفه ای

شرکت Ubiquiti Networks که بیشتر در حوزه ابزارهای پیشرفته شبکه وای-فای فعالیت می کند، به تازگی از محصول جدیدی به نام FrontRow رونمایی کرده که یک دوربین پوشیدنی به شمار می رود. این وسیله را ...

شرکت Ubiquiti Networks که بیشتر در حوزه ابزارهای پیشرفته شبکه وای-فای فعالیت می کند، به تازگی از محصول جدیدی به نام FrontRow رونمایی کرده که یک دوربین پوشیدنی به شمار می رود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

این وسیله را می توان مانند یک گردنبند به گردن آویخت و با استفاده از آن به ثبت تصویر و ویدیو یا پخش زنده پرداخت. در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - FrontRow نمایشگری لمسی تعبیه شده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آنجا که مبتنی بر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اندروید است، می تواند چندین اپلیکیشن مختلف از جمله قطب نما یا اسپاتیفای را به اجرا درآورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

شارژدهی این وسیله در حالت آماده باش، برابر با 50 ساعت عنوان شده ولی در حالت پخش زنده یا ضبط تصویر، حداکثر دو ساعت دوام می آورد. در نرم افزار این دوربین، حالت تایم لپس هم وجود دارد که به مدت حداکثر 16 ساعت، هر چند ثانیه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - عکس می گیرد و آنها را به صورت ویدیو با یکدیگر ترکیب می - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

FrontRow دو دوربین دارد؛ دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسلی با میدان دید 148 درجه است و ویدیوهای تمام - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اچ دی را ضبط - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می کند، و دوربین دوم با حسگر 5 مگاپیکسلی، میدان دید کوچک تری دارد. 2 گیگابایت حافظه رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، سخت افزار اصلی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این گجت را تشکیل می دهند که از طریق وای-فای یا بلوتوث با موبایل ارتباط برقرار می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

شرکت Ubiquiti برای این وسیله کاربردی که حتماً دل کاربران اینستاگرام را خواهد ربود، قیمت سنگین 400 دلاری را تعیین کرده و در حال حاضر فقط رنگ مشکی آن از طریق وب سایت آمازون به فروش می رسد. علاقه مندان به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نسخه رز گلد FrontRow باید اندکی منتظر بمانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone