🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  2. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  3. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  5. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42633.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

چگونه تاریخچه جستجوی اینستاگرام را پاک کنیم؟

آیا نتایج جستجویتان در اینستاگرام شما را اذیت می کند؟ ممکن است در این بخش مورادی را جستجو کرده باشید که نخواهید دوستان تان آن ها را ببینند. در ادامه با ما همراه باشید تا ...

آیا نتایج جستجویتان در اینستاگرام شما را اذیت می کند؟ ممکن است در این بخش مورادی را جستجو کرده باشید که نخواهید دوستان تان آن ها را ببینند. در ادامه با ما همراه باشید تا شیوه جلوگیری از چنین اتفاقی را به شما آموزش دهیم.

پاک کردن تاریخچه جستجو، تمام جستجوهای قبلی شما را پاک می کند. با - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این حال چنین اقدامی روی پیشنهاداتی که در این - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بخش به شما می - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شود، تأثیری ندارد. این بدان معناست که در این حالت احتمال دارد حسابی که خواستار پنهان شدن آن هستید در بخش جستجو مجدداً برایتان به نمایش در بیاید.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

برای پاک کردن تاریخچه به پروفایل خود بروید و سپس روی آیکن چرخ دنده (در پلتفرم iOS) که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در کنار گزینه Edit Profile قرار دارد ضربه بزنید. در سیستم عامل اندروید دسترسی به منوی تنظیمات از طریق آیکن سه نقطه امکان پذیر است. به سمت پایین اسکرول کنید تا گزینه Clear Search History را ببینید. در نهایت کافیست روی این گزینه ضربه بزنید.

پاک کردن تاریخچه، تمام جستجوهای قبلی شما را در بخش جستجوی اینستاگرام پاک می کند.

توجه داشته باشید که این کار به طور دائمی تاریخچه جستجو شما را حذف نمی کند. به عبارت دیگر اگر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مجدداً همان هشتگ و یا حساب کاربری را جستجو کنید، نتایج مشابه دوباره برایتان به نمایش در خواهد آمد.

در ادامه شاید دلتان بخواهد پیشنهاداتی که در بخش جستجو به شما پیشنهاد می شود را نیز حذف نمایید. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بدین منظور کافیست روی دکمه Hide کلیک کنید. با انجام این کار، حساب کاربری مورد نظر دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هیچ گاه در بخش جستجوی اینستاگرام شما ظاهر نخواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

برای پنهان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کردن حساب های کاربری مراحلی که در ادامه گفته می شود را طی کنید. با ضربه زدن روی نوار جستجو وارد این بخش شوید. پس از آن کافیست روی حساب کاربری مورد نظر خود لمس طولانی نموده و روی گزینه Hide کلیک کنید.

پس - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از پشت سر گذاشتن مراحل بالا حساب کاربری مورد نظر دیگر هیچ گاه در بخش جستجوی اینستاگرام شما ظاهر نخواهد شد. علاوه بر این اینستاگرام امکانی را برای کاربران فراهم کرده تا با استفاده از آن پست های کمتری را در رابطه با یک موضوع خاص مشاهده نمایند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

برای آن که پست های کمتری در رابطه با یک موضوع خاص به شما پیشنهاد شود کافیست با دیدن پست مورد نظر روی آیکن سه نقطه که در بالا و سمت راست آن قرار دارد ضربه بزنید. در نهایت گزینه See Fewer Posts Like This را انتخاب نمایید تا به واسطه آن پست های کمتری تحت یک موضوع خاص برای شما به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نمایش در بیاید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone