🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  3. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42648.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اهدای مدال مزین به تصویر مریم میرزاخانی در رویداد جایزه زنان در علم

به گزارش مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، نخستین دوره جایزه زنان در علم، شنبه ۲۸ مرداد در سالن قلم کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و با حضور وزیر علوم برگزار خواهد شد. [digipullqoute place="right"]رویداد جایزه ...

به گزارش مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، نخستین دوره جایزه زنان در علم، شنبه ۲۸ مرداد در سالن قلم کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با حضور وزیر علوم برگزار خواهد شد.

رویداد جایزه زنان در علم برای معرفی نقش زنان در جامعه علمی کشور برگزار می شود

رویداد مورد بحث به منظور معرفی نقش زنان در جامعه علمی کشور و تقدیر از فعالان حوزه، هر دو سال یک بار برگزار شده و طبق اظهارات دکتر الهه حجازی مشاور وزیر علوم، هدف نهایی آن افزایش فرصت های ارتقا و تسهیل روند پیشرفت بانوان در فضایی عادلانه خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به تعیین شاخص های ارزیابی زیر نظر دکتر فرهادی وزیر علوم، بیان کرد شاخص های مذکور برای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ارزیابی 3 گروه از افراد تنظیم شده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اند:

۱. افرادی که در زمینه علمی، پیشنهاد طرح های پژوهشی برتر، شرکت در کنفرانس ها، نوشتن مقالات و کتاب ها فعالیت دارند.

۲. افرادی که در حوزه فناوری، ابداع، شرکت های دانش بنیان، کرسی های نظریه پردازی و پتنت فعال هستند.

۳. افرادی که در تأسیس انجمن های علمی، راه اندازی نشریه ها - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و رشته های علمی حضور و فعالیت داشته و با وارد کردن دانش خود در چرخه تولید، باعث قوی شدن بُعد ترویجی علم می شوند.

ارزیابی در گروه های آموزشی علوم کشاورزی و صنایع - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - غذایی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم انسانی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هنر صورت گرفته و از نفرات برتر شامل رتبه های اول تا سوم، و یک نفر نیز به عنوان برگزیده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - جوان، با اعطای مدال، لوح و جایزه نقدی تقدیر خواهد شد.

لازم به ذکر است که جوایز مورد اشاره همچنین شامل تقدیر نامه از سوی وزیر علوم و دبیرکل یونسکو بوده، و به برگزیده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - جوان در هر گروه نیز مدالی مزین به تصویر مریم میرزاخانی اهدا خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone