🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  2. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42639.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

پیش فروش اسنشال فون آغاز شد؛ اندی روبین وعده پشتیبانی نرم افزاری دو ساله می دهد

بعد از مدت ها انتظار، اسنشال فون (یا به عبارت دیگر، موبایل Essential PH-1) کمپانی اسنشال، بالاخره از امروز برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته و به گفته اندی روبین، موسس کمپانی و خالق ...

بعد از مدت ها انتظار، اسنشال فون (یا به عبارت دیگر، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - موبایل Essential PH-1) کمپانی اسنشال، بالاخره از امروز برای پیش خرید در دسترس - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - قرار گرفته و به گفته اندی روبین، موسس کمپانی و خالق اندروید، «هر چند ماه یک - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بار» تجهیزات جانبی جدیدی برای دستگاه عرضه خواهد شد؛ اما معلوم نیست این پشتیبانی سخت افزاری تا چه زمانی ادامه می آید.

دوربین Essential 360 - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در حال حاضر نخستین سخت افزار جانبی اسنشال - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - فون به حساب می آید که به پین های مغناطیسی پشت دستگاه متصل شده و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - امکان فیلم برداری 360 درجه ای را فراهم می آورد. روبین از مدت ها پیش اعلام کرده بود که کمپانی اسنشال قصد دارد اکوسیستمی کامل حول نخستین محصول تجاری خود پدید آورد.

علاوه بر این، اسنشال وعده دو سال پشتیبانی نرم افزاری و سه سال پشتیبانی امنیتی از دستگاه خود داده است که البته فرقی با رویکرد سایر تولیدکنندگان مانند ال جی و سامسونگ ندارد. بنابراین دارندگان اسنشال فون می توانند انتظار دریافت اندروید O و اندروید P را نیز داشته باشند؛ اما سرعت عرضه به روزرسانی برای دستگاه هم فاکتور دیگری است که هنوز صحبتی درباره آن به میان نیامده.

اسنشال فون در حال حاضر با قیمت 699 دلار از طریق آمازون  و اسپرینت قابل پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خرید است و آمازون قرار است در روز یکم سپتامبر (10 شهریورماه)، آن را به دست مشتریان برساند. با این همه، ممکن است تاریخ مقرر صرفاً رزرو شده باشد و اسنشال فون، زودتر از این - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تاریخ به دست پیش خرید کنندگان برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone