🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  2. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42619.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

بزرگترین دیتاسنتر دنیا در نزدیکی قطب شمال در حال ساخت است

دیتاسنترها مقدار بسیار زیادی انرژی مصرف می کنند که قسمت عمده آن صرف خنک سازی سرورها و سایر تاسیسات مرتبط با آنها می شود. برای سپردن این وظیفه به طبیعت و صرفه جویی در مصرف ...

دیتاسنترها مقدار بسیار زیادی انرژی مصرف می کنند - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که قسمت عمده آن صرف خنک سازی سرورها و سایر تاسیسات مرتبط با آنها می شود. برای سپردن این وظیفه به طبیعت و صرفه جویی در مصرف انرژی گران قیمت، بزرگترین دیتاسنتر دنیا در شمال کشور نروژ و در نزدیکی قطب شمال در - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حال ساخت است.

این مرکز داده بزرگ علاوه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بر آن که از سرمای طبیعی آب و اقلیم آن منطقه برای خنک سازی تاسیسات خود استفاده می کند، تمام برق مورد نیاز سرورهایش را نیز از طریق منابع تجدید پذیر تامین خواهد کرد.

برق مورد نیاز این مرکز از طریق توربین های بادی و سدهای اطراف تامین می شود

پیش از - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این مایکروسافت ایده قرار دادن دیتاسنتر در کف دریا را مطرح ساخته بود تا خنک سازی سرورها را به روشی کاملاً طبیعی و توسط آب دریا به انجام برساند، اما قطب شمال به عنوان یک فریزر طبیعی عظیم می تواند گزینه ای جذاب تر برای این کار باشد.

کمپانی Kolos به عنوان سازنده بزرگترین مرکز داده دنیا، ساحل یک دریاچه یخی در شهر «بالانگن» (Ballangen) واقع در شمال کشور نروژ را به عنوان محل استقرار - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ردیف های طولانی سرورهای خود انتخاب کرده است.

در شرایطی که آب حدود ۴ درجه سانتی گرادی دریاچه گرمای تولیدی سرورها را مهار می سازد، انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن آنها نیز توسط توربین های بادی و سدهای کوچک احداث شده بر روی رودخانه های متعدد آن ناحیه تامین خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

همه این تمهیدات سبب می شود که هزینه روشن نگه داشتن بزرگترین دیتاسنتر دنیا نسبت به سایر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مراکز داده تا ۶۰ درصد کاهش یابد. بد نیست بدانید که این تاسیسات سالی یک - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هزار مگاوات برق مصرف خواهد کرد.

بر اساس اعلام شرکت Kolos، تکمیل و راه اندازی این پروژه می تواند به صورت مستقیم و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - غیر مستقیم برای حدود ۲ تا - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ۳ هزار نفر از مردم محلی شغل ایجاد کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone