🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  4. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  5. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42630.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

موبایل بعدی نوکیا نمایشگری بزرگتر از Nokia 8 خواهد داشت

همین چند روز قبل بود که کمپانی «HMD Global» به عنوان مالک برند نوکیا از نخستین پرچمدار اندوریدی خود Nokia 8 رونمایی کرد. به همین مناسبت و در گفتگو با یک وبسایت روسی، یکی از مقامات ...

همین چند روز قبل بود که کمپانی «HMD Global» به عنوان مالک - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - برند نوکیا از نخستین پرچمدار اندوریدی خود Nokia 8 رونمایی کرد. به همین مناسبت و در گفتگو با یک وبسایت روسی، یکی از مقامات این کمپانی اعلام کرد که اسمارت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فون بعدی این برند نمایشگری باز هم بزرگتر خواهد داشت.

موبایل بعدی نوکیا یک فبلت خواهد بود

با توجه به ابعاد ۵.۳ اینچی نمایشگر جدیدترین محصول نوکیا، می توان انتظار - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - داشت که موبایل بعدی این برند یک فبلت خواهد بود. ضمن این که این مقام HMD Global در خلال صحبت های خود اشاراتی هم در خصوص نمایشگر بدون حاشیه داشته است. گزینه ای که به نظر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می رسد برای یک فبلت بی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نهایت مناسب باشد.

یک - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نمایشگر بدون حاشیه می تواند ابعاد بدنه موبایل را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. بدین ترتیب می توان یک نمایشگر حدود ۶ اینچ را در بدنه یک موبایل با نمایشگر ۵.۳ اینچی جای داد.

البته مدیر بازاریابی HMD Global معتقد است که نمایشگر تمام صفحه در حال حاضر یک ضرورت محسوب نمی شود. به خصوص که مقامات کمپانی به دنبال عرضه موبایل هایی هستند که «همه پسند» باشند.

او در مقابل این سوال که بسیاری از کمپانی های بزرگ چون سامسونگ، ال جی، شیائومی و هوآوی به سمت حذف حاشیه های پنل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نمایشگر در محصولات خود رفته اند می گوید که نوکیا هرگز از آن دست برندهای نبوده که دنباله روی دیگران باشد. او می گوید: «ما فارغ از تمام این ها، تنها روی چیزی تمرکز می کنیم که به صلاح کاربرانمان باشد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فاطمه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
مرکز شما شهرک امام حسین هشترود سرویس میده.
پاسخ: بله در شهرک امام حسین شهر هشترود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone