🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  2. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  3. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  4. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42650.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

رندرهای جدید از LG V30 لو رفت

اگرچه ال جی اطلاعات بسیار زیادی در مورد تلفن همراه V30 تاکنون منتشر کرده اما تا پیش از ۹ شهریور قرار نیست که ظاهر دستگاه را به طور رسمی ببینیم. اما تصاویر و ویدیوهای مختلفی ...

اگرچه ال جی اطلاعات بسیار زیادی در مورد تلفن همراه V30 تاکنون منتشر کرده اما تا پیش از ۹ شهریور قرار نیست که ظاهر دستگاه را به طور رسمی ببینیم. اما تصاویر و ویدیوهای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مختلفی از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - لو رفته اند که آخرین آن ها رندری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از رنگ نقره ای دستگاه است. در ادامه این دو عکس را می بینید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

رندرها از این سو حائز اهمیت هستند که توسط حساب کاربری @evleaks انتشار یافته و گویا رندرهایی هستند که قرار است در اختیار رسانه ها قرار بگیرد (یا قرار گرفته است) تا در زمان رونمایی، رسانه ها اقدام به انتشار آن کنند.

همانطور که انتظار می - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - رفت، V30 در واقع نمونه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بزرگ شده G6 بوده و نمایشگر فول ویژن با نسبت تصویر ۱۸:۹ دارد و حاشیه های نمایشگر آن نیز بسیار اندک است. شایعات - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به این موضوع اشاره دارند که این نمایشگر ۶ اینچی از نوع AMOLED بوده و رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ را پشتیبانی می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

موضوع دیگر بحث گشودگی لنز f/1.6 است که برای اولین بار در یک اسمارتفون شاهد آن هستیم. این را در کنار دوربین دوگانه بگذارید تا همه چیز تکمیل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone