🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  5. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42627.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نخستین رندرهای Xperia XZ1 Compact، موبایلی با طراحی آشنا را نشان می دهند

دیگر تا برگزاری کنفرانس سونی در نمایشگاه IFA 2017 زمان زیادی باقی نمانده است و طبیعی است خبرهای افشایی درباره سه موبایل معرفی نشده کمپانی به گوش برسد. بعد از تصاویر زنده ای که دو ...

دیگر تا برگزاری کنفرانس سونی در نمایشگاه IFA 2017 زمان زیادی باقی نمانده است و طبیعی است خبرهای افشایی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - درباره سه موبایل معرفی نشده کمپانی به گوش برسد. بعد از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تصاویر زنده ای که دو روز پیش از پرچمدار XZ1 دیدیم، حالا نوبت به رندرهای مدل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کامپکت XZ1 رسیده و مسئولیت انتشارشان یک بار دیگر بر عهده @OnLeaks بوده است.

اگر اندکی تردید داشتیم که دو دستگاه تفاوت های فاحشی با یکدیگر از منظر طراحی خواهند - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - داشت؛ حالا مطمئن شده ایم که اینطور نیست. بنابراین با نسخه ای جمع و جور از XZ1 طرف هستیم که کماکان اسپیکرهای دوگانه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - جلویی و حاشیه مشکی رنگی که سخت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - افزارهای مربوط به دوربین روی آن قرار می گیرند را در خود جای داده است.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

با این حال، یک تفاوت قابل توجه وجود دارد: XZ1 Copact ظاهراً اندکی قطورتر خواهد بود. و با بررسی ابعادی دستگاه که در رندر به آن اشاره شده (یعنی 129.5x64x9.4 میلی متر)، این موضوع صحت دارد و با قطر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 7.6 ملی متری XZ1، شاهد تفاوتی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 2 میلی متری هستیم. اما در هر حال با کاهش ابعاد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کلی دستگاه، چنین چیزی اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. گفتنی است XZ1 Compact - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به نمایشگر 4.6 اینچی مجهز شده که تقریباً در بازاری که به هر موبایلی می توان گفت فبلت، ویژگی نادری به حساب می آید.

در حال حاضر احتمال زیادی وجود - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دارد که دستگاه با - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - همان دوربین 19 مگاپیکسلی با 960 فریم بر ثانیه MotionEye عرضه شود که شایعه تجهیز XZ1 به آن را - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شنیده ایم، با این حال، هیچ برآمدگی خاصی روی بخش پشتی موبایل دیده نمی شود. شاید جلوگیری از همین برآمدگی، دلیل اصلی افزایش قطر دستگاه بوده باشد. در نهایت انتظار می رود مدل کامپکت XZ1 با چیپست اسنپدراگون 835، چهار گیگابایت حافظه رم و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 64 - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گیگابایت حافظه داخلی به دست مشتریان برسد و قیمتی معادل - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 650 دلار داشته باشد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone