🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42647.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سرویس Instant Apps اندروید حالا بیش از 500 میلیون دیوایس را پشتیبانی می کند

اسمارت فون های همه ما مملو از اپلیکیشن ها هستند؛ اپلیکیشن هایی که بعضی از آن ها را برای رویداد یا هدف مشخصی دانلود می کنیم اما دفعات استفاده مان از آن ها به تعداد ...

اسمارت فون های همه ما مملو - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از اپلیکیشن ها هستند؛ اپلیکیشن هایی که بعضی از آن ها را برای رویداد یا هدف مشخصی دانلود می کنیم اما دفعات استفاده مان از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آن ها به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد.

این دسته از اپلیکیشن های غیر ضروری می توانند فضای حافظه را اشغال کرده و جا را برای محتوای مفید و کاربردی تر تنگ کنند. برای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - جلوگیری از بروز این مشکل، سال گذشته بود که گوگل سرویس Instant Apps را برای سیستم عامل اندروید به راه انداخت.

سرویس مذکور به کاربران این امکان را داده که بعضی اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ها را بدون نیاز به نصب - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و فقط از طریق مرورگر اجرا نمایند. در این صورت هم حافظه موبایل کمتر اشغال می شود و هم زمان کاربر برای دانلود و نصب اپلیکیشن ها تلف نخواهد شد.

سرویس Instant Apps به کاربران این امکان را داده که بعضی اپلیکیشن ها را بدون نیاز به نصب و فقط از طریق مرورگر اجرا نمایند

به گزارش گوگل، این سرویس مفید و کاربردی حالا از 500 میلیون دیوایس اندرویدی در سراسر دنیا پشتیبانی به عمل می آورد: "از زمان انتشار رسمی این قابلیت در کنفرانس I/O امسال، ما سخت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تلاش بوده ایم که شمار دستگاه های پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کننده از Instant Apps و دسترسی به آن را گسترش بدهیم تا کاربران ما - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بتوانند بدون نیاز به نصب اپلیکیشن ها را اجرا نمایند. هیجان زده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ایم از این که اعلام کنیم حالا 500 میلیون دیوایس اندرویدی از سراسر دنیا که به گوگل پلی دسترسی دارند می توانند از قابلیت Instant Apps بهره ببرند."

بد نیست بدانید که Vimeo، Jet و NYTimes Crosswords - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - جزو مهم ترین اپلیکیشن هایی هستند که از این قابلیت پشتیبانی به عمل می آورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادفر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** اجاق گاز و فر آلیش H14ST شما را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone