🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  2. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  4. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  5. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14991.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

راهنمای خدمات الکترونیک: چگونه خسارت وسایل آسیب دیده را از شرکت برق بگیریم؟

در روزهایی که اکثر افراد دورکار هستند و با کامپیوتر و لپ‌تاپ مشغول به فعالیت روزانه خود هستند، قطعی‌های مکرر و غافل‌گیرانه برق طی چند روز گذشته دردسرهای زیادی را برای مردم به همراه داشته ...

در روزهایی که اکثر افراد دورکار - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - هستند و با کامپیوتر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - و لپ‌تاپ مشغول به فعالیت روزانه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - خود هستند، قطعی‌های مکرر و غافل‌گیرانه برق طی چند روز گذشته دردسرهای زیادی را - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - برای مردم به همراه داشته است و به لوازم برقی خانگی و کامپیوتری برخی افراد، خسارت‌هایی وارد شده است. از همین رو شرکت توانیر سامانه‌ای را برای بیمه حوادث مشترکین خانگی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - و تجاری در نظر گرفته است تا افراد بتوانند خسارت خود را دریافت کنند. هرچند به نظر می‌رسد برخی قطعات کامپیوتری مشمول این طرح - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - نیستند و باید تا زمان اعلام - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - نتیجه از سوی اداره برق منطقه منتظر بمانید تا معلوم شود دستگاه شما مشمول این طرح است یا خیر.

بنابر اعلام سخنگوی صنعت برق، مشترکین می‌توانند با رجوع به این سامانه درخواست‌های خسارت خود از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - هر نوع را که ناشی از حوادث شبکه برق است، اعلام نمایند. پس از بررسی، ارزیابی و انتخاب بیمه‌گر در فرایند مناقصه، شکایت‌ها مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به پرداخت آن‌ها توسط شرکت بیمه گر، اقدام می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم

برای - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - دریافت خسارت خود ابتدا بایستی به سامانه بیمه حوادث مشترکین خانگی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - و تجاری مراجعه و گزینه اعلام خسارت را انتخاب کنید. در صفحه جدید لازم است تا شناسه قبض منزل یا محل کار خود و کد امنیتی را وارد کنید. سپس با کلیک روی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - «بررسی شناسه قبض» در صورت صحت اطلاعات وارد شده، می‌توانید به مرحله بعد بروید.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم

توجه داشته باشید اگر خسارت مورد نظر شما متعلق به سال 98 است، بایستی از سامانه‌ای دیگر برای ثبت و دریافت خسارت خود اقدام کنید.

مرحله بعد به دریافت اطلاعات شخصی کاربر از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس و ... اختصاص دارد که پس از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - تکمیل فیلدهای خالی روی مرحله بعد کلیک کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم

سپس نوبت به دریافت مدارک اولیه برای اثبات هویت و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - مالکیت شما می‌رسد که باید تصویر آخرین قبض دریافتی یا پیامک آخرین صورت‌حساب قبض برق، تصویر کارت ملی و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - سند مالکیت یا اجاره نامه محل خسارت را بارگذاری و ارسال کنید. الصاق مدارک جهت تشکیل اولیه پرونده الزامی  بوده و بایستی اصل کلیه مدارک و فاکتورها را در زمان فراخوان، به شرکت بیمه تحویل دهید.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم

در مرحله بعدی اطلاعاتی درباره تاریخ و ساعت وقوع حادثه از شما درخواست می‌شود. همچنین نوع خسارت وارده از قبیل منجر به فوت، نقص عضو، انفجار یا آسیب لوازم و تجهیزات را باید مشخص و برآوردی از مبلغ خسارت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - را به صورت ریالی وارد کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم

در پایان از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - شما خواسته می‌شود تا تصویر فاکتور فروشگاه‌ها یا تعمیرگاه‌های مجازی که برای تعمیر یا خرید وسایل آسیب دیده به آن‌ها مراجعه کردید را بارگذاری کنید تا بررسی پرونده شما - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - سریع‌تر انجام شود. لازم به ذکر است ارائه اصل کلیه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - مدارک و فاکتورها در زمان فراخوانی شرکت بیمه الزامی است اما در صورت عدم وجود مدارک و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - یا حجم بالای آن‌ها می توانید با اصل مدارک به اداره توزیع استان مراجعه کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم

با کلیک روی «ارسال درخواست»، پرونده شما ثبت و کد رهگیری - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - برای - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - شما - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - صادر می‌شود که می‌توانید برای پیگیری - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - پرونده خود از طریق بخش «پیگیری خسارت» این سامانه استفاده کنید. در این فرم شما می‌توانید - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم - از جریان گردش پرونده، آخرین وضعیت آن و همچنین زمان دقیق کلیه ارجاع‌ها با ترتیب جدید به قدیم مطلع شوید.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر قنوات استان قم

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone