🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  2. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  3. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  5. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29123.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

منتخب تد: سیگار کشیدن چه تأثیری بر بدن می گذارد [تماشا کنید]

بر اساس آمارها در ایالات متحده از هر 3 مرگ مرتبط با سرطان یک مورد به علت سیگار کشیدن فرد بوده است. دهه ها است از مضرات سیگار کشیدن اطلاع داریم اما با نگاه به ...

بر اساس آمارها در ایالات متحده از - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کاشمر استان خراسان - هر 3 مرگ مرتبط با سرطان یک مورد به علت سیگار کشیدن فرد بوده است. دهه ها است از مضرات سیگار کشیدن اطلاع داریم اما با نگاه به داخل بدن، سیگار دقیقاً چه می کند؟ ترک سیگار چه تأثیری بر داخل بدن ما - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کاشمر استان خراسان - می گذارد؟

با هر پُک سیگار و با وارد شدن دود آن به بدن، 5000 ماده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کاشمر استان خراسان - شیمیایی با بافت های بدن تماس پیدا می کند. اگر بخواهیم تأثیر سیگار از زمان وارد شدن به بدن را بررسی کنیم اولین بخش هایی که تحت تأثیر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کاشمر استان خراسان - قرار می گیرند، دندان ها و لثه ها هستند. مینای دندان آسیب می بیند و در نهایت پوسیدگی دندان ها آغاز می شود.

به مرور دود به انتهای عصب های بینی آسیب می - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کاشمر استان خراسان - زند و این موضوع باعث از بین رفتن حس بویایی می شود.ریه ها، عروق، استخوان ها، چشمان و حتی DNA هم از آسیب در امان نمی مانند. تنها در 10 ثانیه پس از شروع سیگار کشیدن جریان خون محرکی به نام نیکوتین را به مغز می رساند که باعث - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کاشمر استان خراسان - رهاسازی دوپامین و سایر انتقال دهنده های عصبی از جمله اندروفین می - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کاشمر استان خراسان - شود. همین موضوع باعث ایجاد احساس لذت و در عین حال اعتیاد آور بودن - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کاشمر استان خراسان - سیگار کشیدن می شود.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر کاشمر استان خراسان

اما ترک سیگار می تواند باعث اضطراب و افسرگی شود. دلیل این موضوع به عدم دریافت نیکوتین بر می گردد. با این حال چنین اثراتی معمولاً موقتی هستند.

به عنوان درمان جایگزینی نیکوتین می توان از آدامس، برچسب های پوستی، قرص های نیکوتین دار و اسپری ها استفاده کرد. این روش ها با تحریک گیرنده های نیکوتین در مغز  سر و کار دارند و از ظهور علائم ترکِ بدون نیاز به مواد شیمیایی اضافه آسیب زا جلوگیری می کنند.

در ادامه با ویدیوی تد همراه باشید تا دریابید از همان دقایق اول ترک سیگار تا سال ها بعد چه اتفاقی در بدن می افتد؟ می توانید زیر نویس فارسی ویدیو را با کلیک روی گزینه subtitles و انتخاب گزینه «Persian» فعال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone