🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28208.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

در مورد محبوب ترین اپلیکیشن چین چه می دانید؟

روز گذشته نیویورک تایمز گزارشی در مورد محبوب ترین اپلیکیشن چین منتشر کرد که تاکنون ۱۰۰ میلیون کاربر در خاک این کشور پیدا کرده و سعی دارد با ارائه مقالات و برگزاری آزمون های آنلاین ...

روز گذشته نیویورک تایمز گزارشی در مورد محبوب ترین اپلیکیشن چین منتشر کرد که تاکنون ۱۰۰ میلیون کاربر در خاک این کشور پیدا کرده و سعی دارد با ارائه مقالات و برگزاری آزمون های آنلاین اطلاعات عمومی چینی ها را در مورد نظریه های اجتماعی، شی جین پینگ و حزب کمونیست افرایش دهد.

این اپ که Study the Great Nation یا مطالعه یک ملت بزرگ نام دارد توسط واحد تحقیق افکار عمومی اداره مرکزی پروپاگاندای چین و شرکت علی بابا توسعه یافته و شباهت بسیار زیادی به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - کتاب قرمز کوچک از مائو تسه تونگ دارد.

در محبوب ترین اپلیکیشن چین کاربران میتوانند صرفا با لاگین کردن و خواندن مقالات امتیاز کسب کنند اما برای آنکه مقدار قابل توجهی امتیاز بگیرند باید خیلی تلاش کنند یا دست به تقلب بزنند. یکی دیگر از شرایط کسب نمره در این اپ آن است که کاربر هیچ انتقادی در مورد خود اپ یا دولت مطرح نکند. اما - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - حتی در صورت مطرح شدن انتقاد در بخش کامنت ها هم اپلیکیشن انتقادات را نمایش نمی دهد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان

طبق گزارشات مدارس، کسب و کارها و دفاتر دولتی چین همگی از سیستم امتیازدهی این اپ که عنوان محبوب ترین اپلیکیشن چین را به دست آورده است برای تشویق افراد و در موارد بدتر تنبیه آنها استفاده می کنند و جالب آنکه کارکنان سازمان های دولتی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - چین براساس میزان استفاده شان از این - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - اپ رتبه بندی می شوند و کارفرماها نیز نیروهای خود را موظف کرده اند که به صورت مرتب اسکرین شات هایی از نمره خود را - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - برایشان ارسال نمایند.

یکی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - از کارکنان دولتی چین در مصاحبه ای که با نشریه صبح جنوب چین داشت در این باره گفت:

به ما گفته شد که باید روزانه ۳۰ امتیاز بگیریم. من میتوانم این امتیاز را صرفا با - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - باز گذاشتن گوشی روی اپ ها و پخش مستمر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - ویدیوها به دست بیاورم هرچند باید - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - برای این کار تغییراتی را در تنظیمات موبایلم بدهم تا اپلیکیشن بعد از مدت زمانی مشخص بسته نشود.

نیویورک تایمز گزارش داده دولت چین دفاتری را برای بررسی میزان استفاده کارکنان از این اپ باز کرده و آنهایی که نمی توانند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - امتیاز لازم را - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - در محبوب ترین اپلیکیشن چین کسب کنند مجبور به نوشتن گزارش های انتقادی درمورد خودشان می کند.

کارکنان دولتی چین که امتیاز لازم را در اپ کسب نکنند باید گزارشات انتقادی از خود بنویسند

اما کسب امتیاز در این برنامه مزایایی هم برای کارکنان دولتی دارد و مثلا اگر امتیاز خوبی در آن بدست بیاورید میتوانید از تخفیف های ویژه برخی کسب و کارها استفاده کرده یا مجوز ورود به مناطق توریستی چین را دریافت کنید.

کاربران این اپ همچنین میتوانند از آن برای ارسال پیامک، برقراری تماس تلفنی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - و ویدیو چت با افراد حاضر در اپلیکیشن استفاده نمایند ضمن آنکه سازگاری لازم میان این اپ و پیام رسان DingTalk (محصول علی بابا) برقرار شده و این یعنی دولت چین - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کردستان استان کردستان - به برخی اطلاعات محرمانه و خصوصی کاربران اپ مذکور دسترسی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone