🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41232.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سونی با تولید اتومبیل های خودران به دنبال تغییر مفهوم حمل و نقل است

سونی نمونه اولیه اتومبیل خودرانی به نام «New Concept Cart SC-1» را توسعه داده که هدف از آن تغییر حمل و نقل روزانه از تجربه ای معمولی به یک سرگرمی است. حداکثر سرعت این خودرو ...

سونی نمونه اولیه اتومبیل خودرانی به نام - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر امیرکلا استان مازندران - «New Concept - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر امیرکلا استان مازندران - Cart SC-1» را توسعه داده که هدف از آن تغییر حمل و نقل روزانه از تجربه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر امیرکلا استان مازندران - ای معمولی به یک سرگرمی است.

حداکثر سرعت این خودرو در حال حاضر 20 کیلومتر بر ساعت است و توانایی جابه جایی سه سرنشین - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر امیرکلا استان مازندران - را دارد.

در این نمونه اولیه از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر امیرکلا استان مازندران - پنج سنسور 35mm R Exmor CMO، هشت سنسور اولتراسونیک و چهار سنسور لیدار دوبعدی استفاده شده که امکان محاسبه دقیق فاصله و ارزیابی 360 درجه را فراهم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر امیرکلا استان مازندران - کند.تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر امیرکلا استان مازندراناگرچه SC-1 یک ماشین خودران است اما امکان کنترل آن توسط راننده نیز وجود دارد و بدین منظور در داخل SC-1 از یک نمایشگر 49 اینچی با رزولوشن 4K و پنل LCD استفاده شده که حتی در صورتی که چراغ های جلو از کار بیفتند امکان هدایت خودرو از طریق نور مادون قرمز  را فراهم می کند.

در پنل بیرونی نیز یک نمایشگر 55 اینچی با رزولوشن 4K و پنل LCD - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر امیرکلا استان مازندران - تعبیه شده که هدف از آن نمایش محتوا برای عابران - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر امیرکلا استان مازندران - اطراف خودرو است.تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر امیرکلا استان مازندرانگفتنی است هوش مصنوعی به کار رفته در این خودرو می تواند جنسیت و محدوده سنی سرنشینان و عابران اطراف خودرو را شناسایی کرده و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر امیرکلا استان مازندران - محتوای مرتبط به آنها از جمله تبلیغات را نشان دهد.

بدین منظور داده های جمع آوری شده از طریق اینترنت پر سرعت به الگوریتم های یادگیری عمیق ابری کمپانی «Docomo» ارسال می شوند. تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر امیرکلا استان مازندران

این خودرو در حال - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر امیرکلا استان مازندران - حاضر یک نمونه مفهومی است و ممکن است هرگز - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر امیرکلا استان مازندران - به جاده قدم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر امیرکلا استان مازندران - نگذارد، با این حال می تواند قابلیت های یک ماشین خودران را به نمایش گذاشته و الگویی برای سازندگان کوچک و بزرگ این خودروها باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone