🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  2. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  3. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  5. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26671.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

انفجار گوشی آیفون ۶ یک دختر ۱۱ ساله [تماشا کنید]

گوشی آیفون ۶ یک دختر ۱۱ ساله کالیفرنیایی به صورت ناگهانی منفجر شده و حالا اپل به دنبال بررسی دلایل این ماجراست. این دختر که «کایلا راموس» نام دارد، مدعی شده حین در دست داشتن ...

گوشی آیفون ۶ یک دختر ۱۱ ساله کالیفرنیایی به صورت ناگهانی منفجر شده و حالا اپل به دنبال بررسی دلایل این ماجراست.

این دختر که «کایلا راموس» نام دارد، مدعی شده حین در دست داشتن گوشی متوجه خروج جرقه هایی از آن شده و همان زمان موبایل را به سمت دیگر پرت کرده است:

روی تخت نشسته بودم که ناگهان دیدم گوشی در حال جرقه زدن است. موبایل را فورا روی پتو پرت کردم که در نتیجه انفجار سوراخ هایی روی آن ایجاد شد

کایلا گفته معمولا از آیفون برای - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - تماشای ویدیوهای یوتیوب استفاده می کند و گاهی اوقات هم به خواهر کوچکترش اجازه می دهد با آن بازی کند. ماریا، مادر کایلا نیز تاکید کرده که بعد از این اتفاق با اپل تماس گرفته و آنها - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - از او خواسته اند موبایل را به مراکز تعمیر تحویل دهد. این شرکت یک گوشی جدید را در اختیار خانواده کایلا قرار داده و علاوه بر این در حل بررسی دلایل انفجار آیفون است.

اپل هنوز به صورت رسمی دلیل این رویداد را - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - اعلام نکرده اما در آینده نزدیک احتمالا علت آن مشخص خواهد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - شد. کمپانی کوپرتینویی به صورت کلی به دلایل - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - مختلفی برای آتش گرفتن این موبایل اشاره کرده که - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - شامل استفاده از کابل های شارژ غیر استاندارد و تعمیر توسط افراد متفرقه می شود. - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - با - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - این حال خانواده کایلا تاکید کرده اند - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - که در مورد این گوشی هیچ یک از این موارد رخ نداده است.

این نخستین باری نیست که شاهد انفجار آیفون هستیم و اواخر سال گذشته یک فرد ساکن اوهایو مدعی شد که آیفون XS مکس او زمانی که در جیبش قرار داشته بی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - دلیل منفجر شده است. دو سال قبل هم ویدیویی از انفجار آیفون ۷ پلاس در یوتیوب وایرال شده بود. برخی مدعی اند حتی قرار دادن گوشی زیر بالش هم می تواند دمای آن را تا حدی افزایش - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر تنکابن استان مازندران - دهد که در نهایت به انفجار منجر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone