🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35458.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مشخصاتی از گلکسی Tab Advanced 2 در فضای مجازی منتشر شد [به روز رسانی]

تا به حال شایعاتی زیادی در مورد تبلت‌هایی که سامسونگ قصد دارد امسال عرضه کند، منتشر شده است. بر اساس این شایعات، کمپانی کره‌ای یاد شده در نظر دارد گلکسی تب اس 4 را به همراه تبلتی ...

تا به حال شایعاتی زیادی در مورد تبلت‌هایی که سامسونگ قصد دارد امسال عرضه کند، منتشر شده است. بر اساس این شایعات، کمپانی کره‌ای یاد شده در نظر دارد گلکسی تب اس 4 را به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - همراه تبلتی با شماره مدل گلکسی Tab A 10.1  سال ۲۰۱۸ به بازار جهانی ارسال نماید. یا این وجود به نظر میٰرسد که سامسونگ تبلت دیگری نیز در دست تولید دارد که گلکسی Tab Advanced 2 خوانده می‌شود.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل

این تبلت از نظر طراحی، بسیار به گلکسی تب اس 4 شباهت دارد. تنها اندازه‌ی حاشیه‌هایش کمی کاهش پیدا کرده و کلید فیزیکی هوم در آن حذف شده و به داخل صفحه‌ی نمایش انتقال پیدا کرده است.

البته این تبلت برخلاف پرچمدار اشاره شده، از اسکنر عنبیه چشم بهره نمی برد اما یک دوربین سلفی به همراه فلش LED در آن تعبیه شده است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل

علاوه بر این، چیپست - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - اگزینوس ۷۸۷۰ که پیش از این در گلکسی تب10.1 بکار رفته بود داخل این تبلت قرار داده شده است. ضمن اینکه گلکسی Tab Advanced 2 از ۳ گیگابایت رم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و سیستم عامل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - اندروید ۸.۰ اوریو به صورت پیش فرض روی این تبلت نصب شده است.

در حال حاضر گلکسی Tab Advanced 2 با نام مدل SM-T583 خوانده می‌شود. این عدد نشان می‌دهد که لپتاپ یاد شده در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - واقع تنها نسخه‌ی بهتر شده‌ای از گلکسی Tab A 10.1 است که با اسامی SM-T580 و SM-T585 - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - شناخته می‌شود.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل

البته باید در نظر داشت که به تازگی مدلی با نام SM-T595 در فضای مجازی منتشر شده و کارشناسان تصور می‌کردند که این گجت نسخه‌ی سال ۲۰۱۸ تبلت‌ گلکسی Tab A 10.1  باشد اما مشخص شده که این تبلت‌ قرار است از  صفحه نمایش بزرگتری بهره ببرد. علاوه بر این نام دیگری هم خواهد داشت و به اسم گلکسی Tab Advanced 2 XL یا گلکسی Tab A2 - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - XL در سایت‌ها قرار خواهد گرفت.

 

تاریخ انتشار خبر اولیه: 30 خرداد 1397

 

به روز رسانی:

به تازگی تصاویر زنده ای از دو تبلت گلکسی Tab Advanced 2 و Tab Advanced 2 XL منتشر شده که در ادامه می توانید مشاهده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل - نمایید:

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر پارس آباد استان اردبیل

 

 

تماشا کنید: آیا سنسورهای گلکسی نوت ۹ دستخوش تغییر می شوند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone