🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  2. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  4. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  5. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26672.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

فرناندو کورباتو مخترع پسورد کامپیوتر در 93 سالگی درگذشت

دنیای امنیت کامپیوتر یکی از افراد تأثیرگذارش را از دست داد. «فرناندو کورباتو» خالق پسورد کامپیوتر در 93 سالگی درگذشت. اختراع او امنیت دنیای دیجیتال را به جلو راند. فرناندو کورباتو معروف به «کوربی» محقق ...

دنیای امنیت کامپیوتر یکی از افراد تأثیرگذارش را از دست داد. «فرناندو کورباتو» خالق پسورد کامپیوتر در 93 سالگی درگذشت. اختراع او امنیت دنیای دیجیتال را به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - جلو راند.

فرناندو کورباتو معروف به «کوربی» - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - محقق «ام آی تی» (MIT) بود. او اولین کسی بود که ایده حفاظت از اکانت های کامپیوتر را حین معرفی «سیستم عامل اشتراک زمانی سازگار» (Compatible Time-Sharing System - CTSS) خود به دنیای امنیت مطرح کرد. این ابداع به چندین نفر اجازه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - می داد تا از یک کامپیوتر به طور همزمان استفاده کنند.

اختراع پسورد کامپیوتر تنها دستاورد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - کورباتو نبود. سیستم اشتراک زمانی سازگار او که استفاده همزمان از منابع کامپیوتری را ممکن می ساخت، - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - زمان پاسخ دهی کامپیوترها را هم از چند ساعت به چند ثانیه کاهش داد و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - آن ها را کاربردی تر کرد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان

سیستم عامل اشتراک زمانی «مولتیکس» (Multics) نیز راه را برای سیستم عامل های آینده نظیر لینوکس با تنظیمات امنیتی مطمئن تر، سیستم فایل سلسله مراتبی (HFS) معروف اپل و قابلیت های دیگری شد که امروزه سبب راحتی ما شده اند.

او همچنین مغز متفکر «قانون کورباتو» (Corbato's Law) - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - بود و ادعا می کرد برنامه نویسان فارغ از زبان برنامه نویسی، به یک میزان کد می نویسند. این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - قانون منجر به متمایل شدن برنامه نویسان به زبان های سطح بالاتر و مستقل تر به جای استفاده از زبان های قدیمی تر و وقت گیرتر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - شد.

کورباتو در سال های بعد متوجه نقص در پسورد کامپیوترها شد. - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - او در مصاحبه ای با «وال استریت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - ژورنال» گفته بود که اینترنت پسوردها را به یک کابوس تبدیل کرده است:

«متأسفانه با اینترنت پسوردها دیگر به یک کابوس تبدیل شده اند. فکر نمی کنم دیگر کسی بتواند تمام پسوردهایش را به خاطر بیاورد. این مشکل دو راه حل برای کاربران باقی گذاشته: یا پسوردهایشان را روی کاغذ بنویسند که اصلاً توصیه نمی شود، یا از برنامه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - های مدیریت پسورد استفاده کنند. هر دو این راه حل ها باعث زحمت کاربران هستند.»

دنیای امنیت با شتاب به سمت استفاده کمتر از پسوردها برای راحتی بیشتر کاربران و کوتاه کردن دست کلاهبرداران پیش می - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - رود. مثلاً قفل بسیاری از دیوایس ها را می توانیم با چهره - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - و اثر انگشت باز - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - کنیم. چند روز پیش هم باخبر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - شدیم که مایکروسافت قرار است پسورد را از ویندوز 10 حذف کند. اما باز هم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گلستان استان گلستان - هیچ شکی نیست که کورباتو گامی بزرگ برای پایه گذاری امنیت مدرن کامپیوترها برداشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone