🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  2. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  3. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  4. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  5. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29640.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل در حال توسعه نسل جدیدی از آیپاد تاچ برای سال ۲۰۱۹

چهار سال از عرضه‌ی آخرین آیپاد تاچ می‌گذرد و طی ۶ سال گذشته نیز طراحی این گجت دست نخورده باقی مانده است. حال گزارش شده که اپل قصد دارد نسل هفتم آیپاد تاچ را توسعه ...

چهار سال از عرضه‌ی آخرین آیپاد تاچ می‌گذرد و طی ۶ سال گذشته نیز طراحی این گجت دست نخورده باقی مانده است. - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - حال گزارش شده که اپل قصد دارد نسل هفتم آیپاد تاچ را توسعه دهد تا آن را در سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه کند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان

این اطلاعات جدید توسط Mac Otakara یکی از افشاگران معروف منتشر شده اما چند تن از سخنگویان زنجیره تولید اپل، آن را - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - طی نمایشگاه CES 2019 تایید کرده‌اند.البته جزئیات زیادی از این دیوایس مشخص نشده و هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

با این وجود به نظر می‌رسد در صورت تولید نسل هفتم آیپاد تاچ، صفحه نمایش بزرگتری داشته باشد چرا که مدل قبلی از یک پنل نمایشگر ۴ اینچی بهره می‌برد. علاوه بر این به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - طور حتم تغییرات سخت افزاری زیادی در این گجت پیاده خواهد شد و تمامی مشخصات داخلی آن ارتقا خواهد یافت.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان

به احتمال قوی Touch ID، یکی از ویژگی‌های اضافه شده به آیپاد تاچ جدید خواهد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - بود و باید دید که کمپانی کوپرتینویی چه تصمیمی برای جک هدفون ۳.۵ میلیمتری خواهد گرفت.

همچنین آیپاد تاچ تازه، گزارش‌های جدیدی درباره‌ی آیفون‌های سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده است. - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - بر اساس شایعات جدید، در نسل بعدی آیفون‌ها شاهد پورت USB-C خواهیم بود و به احتمال قوی این درگاه‌ها جایگزین اتصال لایتنیگ همیشگی خواهند شد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان

البته به نقل طراحان - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - و کسانی که هم اکنون در حال تولید آیفون‌های بعدی هستند، طرح نهایی این مدل‌ها هنوز قطعی نشده و ممکن است درگاه USB-C در پایان راه خود را به پرچمداران اپل پیدا نکند.

پیش از این مشخص شده بود که آیفون‌های - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - سال - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - ۲۰۱۹ از قابلیت Face ID ارتقا یافته و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - بریدگی کوچکتر مجهز خواهند شد. ضمن اینکه‌ آرایه دوربین سه گانه‌ای در نسل بعدی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - آیفون XS مکس تعبیه می‌شود و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - آیفون XR بعدی یک دوربین دو گانه‌ی اصلی خواهد داشت.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان
رندری از Digit.in که پیشتر از آیفون XI مکس با دوربین سه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - گانه پرده برداری کرده بود

گفتنی است تمامی آیفون‌های سال ۲۰۱۹ قرار است طی رویداد سالانه‌ی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندر انزلی استان گیلان - اپل در شهریور ماه سال آینده معرفی شوند. به احتمال قوی از آیپد تاچ نسل هفت نیز در صورت تولید، طی همین رویداد رونمایی خواهد شد.

 

تماشا کنید: آزمایش آیفون XS و XR در عمق ۸ متری آب

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone