🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  2. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  3. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  4. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  5. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29632.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

امکان برقراری تماس و دسترسی به خط تلفن ثابت از طریق پیام‌رسان گپ ایجاد می‌شود

مدیرعامل پیام‌رسان گپ در گفتگو با دیجیاتو خبر از همکاری جدیدی با شرکت مخابرات ایران می‌دهد. «مهدی انجیدنی» اشاره می‌کند که این همکاری در دو لایه انجام خواهد شد. لایه اول مربوط به دسترسی مشترکان ...

مدیرعامل پیام‌رسان گپ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رامسر استان مازندران - در گفتگو با دیجیاتو خبر از همکاری جدیدی با شرکت مخابرات ایران می‌دهد. «مهدی انجیدنی» اشاره می‌کند که این همکاری در دو لایه انجام خواهد شد. لایه اول مربوط به دسترسی مشترکان شرکت مخابرات به خدماتی مانند پرداخت قبوض، ثبت نام برای دریافت تلفن ثابت و سایر خدمات الکترونیکی اینچنینی خواهد بود اما لایه دوم، مربوط به برقراری یا دریافت تماس با تلفن ثابت از طریق پیام‌رسان گپ است.

انجیدنی خبر می‌دهد که پیام‌رسان گپ در ماه‌های گذشته جلسات مختلفی با شرکت مخابرات ایران داشته است و بر همین اساس، قرار است در آینده نزدیک کاربران تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران، بتوانند تماس‌های خود را از طریق پیام‌رسان گپ دریافت کنند. او همچنین در مورد زمان ارائه این خدمات به دیجیاتو می‌گوید: «لایه اول خدمات - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رامسر استان مازندران - الکترونیکی برای مشتریان شرکت مخابرات ایران تا حدود یک ماه دیگر اجرایی می‌شود و این مسئله از نظر فنی نیز چالشی پیش روی ما قرار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رامسر استان مازندران - نمی‌دهد.»

با این حال او در خصوص لایه دوم خدمات که شامل برقراری تماس بین تلفن ثابت و این پیام‌رسان است، به مسئله قانون‌گذاری اشاره می‌کند و می‌گوید:

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رامسر استان مازندران

«این رویکرد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رامسر استان مازندران - نیز با چالش فنی رو به رو نیست اما در زمینه قانون‌گذاری، مجوز باید از رگولاتوری دریافت شود و در حال برگزاری جلساتی با معاون وزیر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رامسر استان مازندران - ارتباطات - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رامسر استان مازندران - [رییس - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رامسر استان مازندران - سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی] هستیم. پیش‌بینی ما این است که بتوانیم همه خدمات الکترونیکی و تماس بین خطوط ثابت و پیام‌رسان گپ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رامسر استان مازندران - را تا پیش از پایان سال به کاربران ارائه کنیم. به این شکل مشترکان تلفن ثابت مخابرات در تعطیلات نوروز و هنگام - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رامسر استان مازندران - سفر می‌توانند تماس‌های خطوط ثابت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رامسر استان مازندران - خود را دریافت کرده یا با این خطوط تماس برقرار کنند.»

«سید مجید صدری»، - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رامسر استان مازندران - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ساعاتی پیش در توییتر خود خبر از همکاری با پیام‌رسان گپ داده و گفته - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رامسر استان مازندران - بود: «امروز در راستای گسترش ارائه خدمات و همکاری با کسب و کارهای نوین، توافق نامه‌ای بین مخابرات ایران و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رامسر استان مازندران - پیام رسان گپ امضاء شد و به زودی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رامسر استان مازندران - خدمات متنوع مخابراتی پرداخت قبوض، - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر رامسر استان مازندران - ثبت نام و خدمات الکترونیک تلفن ثابت و خدمات ارزش افزوده بر بستر گپ فراهم می شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone