🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  2. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  3. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  5. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34799.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

وقتی گوگل در پاسخ به جستجوی کلمه «احمق» تصاویری از ترامپ را نشان می دهد

نتایج جستجوهای گوگل هر از چندگاهی خبرساز می شوند. به عنوان مثال نتیجه جستجوی کلمه «احمق» (idiot) در بخش تصاویر باعث خواهد شد تا این موتور جستجو عکس های متعددی از ترامپ رئیس جمهور آمریکا ...

نتایج جستجوهای گوگل هر از چندگاهی خبرساز می شوند. به عنوان مثال نتیجه جستجوی کلمه «احمق» (idiot) در بخش تصاویر باعث خواهد شد تا این موتور جستجو عکس های متعددی از ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به تصویر بکشد.

به نظر می رسد اعتراضات گسترده و جهانی به سیاست های یکی از جنجالی ترین رئیس جمهورهای تاریخ آمریکا و اعلام این اعتراضات در بسترهای مختلف مجازی، الگوریتم های جستجوی گوگل را وا - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - داشته تا تصویر ترامپ را به عنوان یکی از مصادیق قطعی کلمه «احمق» در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نظر بگیرند. گفته می شود که کمپین احمق خواندن تاجر نیویورکی برای اولین بار در وبسایت Reddit آغاز و سپس به سایر بسترها مجازی سرایت کرد.

گرچه این نتایج هوشمندی قابل تحسین الگوریتم های مخفی و ارزشمند گوگل را نشان می دهند، اما - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از طرفی گه گاه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - باعث دردسرهایی این چنینی برای غول دنیای تکنولوژی می شوند.

حدود دو سال قبل بود که یکی از توسعه دهندگان سیاه پوست افشا کرد قابلیتی مخفی در موتور جستجوی گوگل وجود دارد که سبب شده تصاویر او و دوستش در شبکه های اجتماعی با برچسب «گوریل» در نتایج جستجو پیدا شوند. گوگل بعد از این افشاگری ناچار به عذرخواهی و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - رفع مشکل مذکور شد. دردسر مشابهی نیز در سال ۲۰۰۹ و برای همسر باراک اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا پیش آمد، چرا که با جستجوی نام او نخستین تصویر به نمایش درآمده کاریکاتوری نسبتاً توهین آمیز از او - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بود.

هنوز کاخ سفید و دفتر ترامپ به اخبار اخیر واکنشی نشان نداده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone