🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  2. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  3. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  4. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  5. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34807.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

ارائه قابلیت فیلمبرداری با سرعت ۴۸۰ فریم بر ثانیه برای گلکسی اس ۹

همانطور که می‌دانید، گوشی‌های پرچمدار فعلی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در زمان عرضه قادر به فیلمبرداری اسلوموشن با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن ۷۲۰p بودند؛ یعنی سرعتی معادل ۰.۲ ثانیه در ...

همانطور که - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می‌دانید، گوشی‌های پرچمدار فعلی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در زمان عرضه قادر به فیلمبرداری - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اسلوموشن با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن ۷۲۰p بودند؛ یعنی سرعتی معادل ۰.۲ ثانیه در قیاس با زمان واقعی.

اما حالا و به لطف یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری امکان فیلمبرداری - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با سرعت ۴۸۰ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فریم بر ثانیه هم مهیا شده که زمان ضبط را به ۰.۴ ثانیه از زمان واقعی افزایش می‌دهد. با - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این وجود استفاده از این حالت محدودیت‌هایی هم دارد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خوی استان آذربایجان غربی
این به روزرسانی حدودا - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - 250 مگابایت حجم دارد.

فیلمبرداری سوپر اسلوموشن - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به صورت «دستی» فقط در سرعت ۴۸۰ فریم بر ثانیه میسر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - است. اگر سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه را می‌خواهید، ناچار هستید که از حالت فیلمبرداری اتوماتیک استفاده کنید. اگر چه دلیل سامسونگ برای اعمال چنین محدودیتی مشخص نیست، ولی با این حال نمی‌توان انکار کرد که فیلمبرداری اتوماتیک هم کیفیت بسیار بالا و مطلوبی دارد.

به‌روزرسانی مذکور فقط حالت اسلوموشن دوربین را ارتقاء نداده. با دریافت آن، شاهد ثبات بیشتر و عملکرد بهتر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - AR emoji - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ها خواهید بود که در نسخه‌های پیشین اپلیکیشن دوربین سامسونگ با مشکلاتی مواجه بودند.

انتشار این به‌روزرسانی نرم‌افزاری از امروز در دو کشور کره جنوبی و هندوستان آغاز شده، اما مشخص نیست چه موقع به دست کاربران ایرانی و سایر کشورهای منطقه می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone