🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  3. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  5. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34809.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

پیام‌رسان لینکدین کاربردی‌تر از همیشه می‌شود

لینکدین به تازگی آپدیتی دریافت کرده که همراه با ارائه قابلیت‌های جدید، بهبودهایی را برایش ارمغان می‌آورد. تغییر تازه‌ای که در اپ موبایل این شبکه اجتماعی به وجود آمده، مربوط به پیام‌رسان داخلی این سرویس ...

لینکدین به تازگی آپدیتی دریافت کرده که همراه با ارائه قابلیت‌های جدید، بهبودهایی را برایش ارمغان می‌آورد. تغییر تازه‌ای که در اپ موبایل این شبکه اجتماعی به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - وجود آمده، مربوط به پیام‌رسان داخلی این سرویس است که برای مکالمات کاری و حرفه‌ای استفاده می‌شود.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خوی استان آذربایجان غربی

با این به‌روزرسانی، LinkedIn Messaging به کاربران اجازه می‌دهد که محیط پیام‌رسانی را از حالت صرفا چت مانند درآورده و باکس ارسال پیام را میان پلتفرم‌های مختلف گسترش بدهند.

از این مهم‌تر امکان بارگذاری مستقیم فایل‌های پی دی اف، داک، XLS و پاورپوینت در پنجره‌های گفتگوست که تا پیش از این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در لینکدین وجود نداشت. - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نبود این قابلیت ساده و پیش پا افتاده قبلا انتقاد بسیاری از کاربران را برانگیخته بود، اما حالا به نظر می‌رسد که بالاخره این اعتراضات جواب داده‌اند.

حالا با ارائه این ویژگی ارسال و دریافت فایل‌های سند، گزارشات یا رزومه در لینکدین بسیار ساده‌تر از قبل شده است. همچنین توسعه‌دهندگان راه‌ جدیدی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - برای ساخت مکالمات گروهی در لینکدین طراحی کرده‌اند. حالا می‌توانید با اشاره روی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آیکن + جهت ارسال یک پیام، پیشنهاداتی برای تبدیل این مکالمه به یک چت گروهی دریافت کنید.

در انتها اشاره به این نکته هم بد نیست که لینکدین با این آپدیت بالاخره امکان منشن کردن افراد با ‌@ را نیز فراهم کرده و حالا می‌توان تصاویر را از محیط وب - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - یا حافظه موبایل به سرعت در پنجره گفتگو کپی پیست کرد.

آخرین نسخه لینکدین برای اندروید را می‌توانید همین حالا از پلی‌استور دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone