🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  2. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  3. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  4. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34815.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اجرای سوخت رسانی هوایی خودکار برای اولین بار توسط ایرباس [تماشا کنید]

سوخت رسانی هوایی یکی از فناوری های کلیدی برای نیروی هوای مدرن محسوب می شود و به تازگی شرکت ایرباس موفق شده برای اولین بار سوخت رسانی کاملاً خودکاری را اجرا کند. سوخت رسانی هوایی در عملیات ...

سوخت رسانی هوایی یکی از فناوری های کلیدی برای نیروی هوای مدرن محسوب می شود و به تازگی شرکت ایرباس موفق شده برای اولین بار سوخت رسانی کاملاً خودکاری را اجرا کند.

سوخت رسانی هوایی در عملیات نظامی اهمیت فراوانی دارد. به لطف این قابلیت، ناوگان هوایی می توانند برای مدت طولانی تری به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پرواز ادامه دهند. با این حال هماهنگ کردن سرعت دو هواپیمای متفاوت با سرعتی چند صد کیلومتر در ساعتی در حالی که لوله حامل سوخت قابل انفجار نیز - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آنها را به هم متصل کرده، بسیار پیچیده است.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گنبد کاووس استان گلستان

برای این منظور پرسنل مرتبط باید آموزش های متعددی ببینند و از مهارت بالایی برخوردار باشند. این پرسنل همچنین هزینه بسیار بالایی را به نیروی هوایی تحمیل می کنند. سوخت رسانی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هوایی خودکار می تواند راه حل این مشکلات باشد و در عین حال به توسعه تانکرهای رباتیکی که به صورت خودکار پرواز کرده و سوخت رسانی می کنند کمک کند.

سوخت رسانی هوایی خودکار یا به اختصار A3R بین یک هواپیمای تانکر ایرباس 310 و هواپیمای چند منظوره KC-30A متعلق به نیروی هوایی سلطنتی استرالیا (RAAF) که نقش سوخت رسان را بر عهده داشته، انجام شد. در 30 خرداد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ماه سال جاری دو هواپیما - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - موفق شدند در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سواحل جنوبی اسپانیا 7 اتصال موفقیت آمیز را در 2 ساعت انجام دهند.

به گفته ایرباس پس از خروج میله سوخت رسان از هواپیمای حامل سوخت، کامپیوتر از فناوری هایی از جمله پردازش - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تصویر بهره می برد تا مکان قرار گیری دریافت کننده سوخت روی هواپیمای دوم را پیدا کند. در ادامه سیستم خودکار وارد عمل می شود تا میله سوخت رسان را ارسال کرده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و آن را با هواپیمای - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دریافت کننده هم راستا نگه دارد.

این سیستم - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - امکان کنترل دستی توسط اپراتور سوخت رسان هوایی، تنظیم فاصله نسبی دو هواپیما به صورت خودکار یا کنترل کاملاً خودکار تمام عملیات را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - فراهم می کند. به گفته «دیوید پیاتی»، اپراتور سوخت رسانی هوایی دقت سیستم A3R در ردیابی دریافت کننده بسیار تحسین بر انگیز بوده و در آینده این سیستم می تواند به طور بالقوه حجم کار و مخاطرات مرتبط با سوخت رسانی هوایی را کاهش دهد.

در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ادامه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می توانید ویدیوی مرتبط با سوخت رسانی هوایی خودکار را تماشا کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone