🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  2. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  3. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  4. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  5. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17665.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: بسته اینترنت ویژه معلمین احتمالا به زودی عرضه خواهد شد

وزیر ارتباطات اعلام کرد در کنار تمهیداتی که برای دانش آموزان و هزینه اینترنت آنها دیده شده، وزارت ارتباطات به فکر معلمین در ایام آموزشی بوده و قصد دارد که برای آنها بسته‌های اینترنتی ویژه‌ای ...

وزیر ارتباطات اعلام کرد در کنار تمهیداتی که برای دانش آموزان و هزینه اینترنت آنها دیده شده، وزارت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - ارتباطات به فکر معلمین در ایام آموزشی بوده و قصد دارد که برای آنها - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - بسته‌های اینترنتی ویژه‌ای همچون بسته‌های ۳ ماهه‌ای که فصل بهار عرضه شد، فعالسازی کند.

«محمد جواد آذری جهرمی» با حضور در برنامه یک روز تازه شبکه ۵ صدا و سیما درباره رایگان شدن اینترنت دانش آموزان و معلمین صحبت‌ کرد. به گفته او از دیروز نحوه رایگان شدن اینترنت دانش آموزان و دریافت بسته‌های اینترنتی ویژه مختص آنها توسط اپراتورها اعلام شده - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - و این روند ادامه خواهد داشت. جهرمی گفت در بسته‌ای که وزارت ارتباطات در نظر گرفته، استفاده دانش آموزان از چندین وب سایت که خود وزارت آموزش و پرورش لیستشان را داده، رایگان خواهد بود: «خود استفاده از پلتفرم شاد هم که کاملا رایگان - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - اعلام شده است. در واقع بسته‌ای که در نظر گرفتیم یک فرابسته بوده و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - صرفا نام «شاد» را دارد. دانش آموزان می‌توانند با این بسته‌ها از بسیاری از خدمات فضای - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - مجازی به طور رایگان استفاده کنند.»

جهرمی با اشاره به اینکه معلمین نیازمند اینترنت بیشتری نسبت به دانش آموزان هستند برای این ادعای خود دلیل آورد و گفت: «هر یک آموزگار با بیست یا سی و شاید بیشتر از این تعداد دانش آموز سر و کار دارد و طبعا به اینترنت بیشتری نیاز دارد و حجم مصرفی‌اش نسبت به یک دانش آموز بیشتر است. از همین رو در وزارت ارتباطات تصمیم گرفتیم که اقدامات ویژه‌ای نیز برای معلمین انجام دهیم و فعلا تا به اینجا دو راه‌حل را پیش رو گرفتیم.»

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان

جهرمی دو راه حلی که وزارت ارتباطات برای کاهش هزینه مصرف اینترنت معلمین در نظر گرفته را اینطور تشریح کرد: «یکی اینکه در یک - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - اقدام کاملا فشرده، ما تمامی مدارس را به شبکه ملی اطلاعات وصل - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - نمودیم و برای آنها اینترنت رایگان و پرسرعت در نظر گرفتیم. معلمین در زمان حضور در مدرسه می‌توانند از این اینترنت استفاده کنند و دیروز هم که روز اول سال تحصیلی بود، ۵ گیگابیت بر ثانیه مصرف شد که خیلی کمتر از مقداریست که برایشان در نظر گرفته شده ولی با توجه به اینکه روز اول مدرسه بود، مطلوب به نظر می‌آید. همچنین قصد داریم تا بسته‌هایی مانند بسته سه ماهه‌ای که فروردین ماه برایشان عرضه شد را مجدد تمدید کنیم.»

خاطرنشان می‌شود اشاره جهرمی به بسته ۲۰ گیگابایتی است که فروردین ماه به معلمین عرضه شد و مهلت استفاده سه ماهه‌ای برای آن - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - در نظر گرفته شده بود. به نظر می‌رسد وزارت ارتباطات قصد دارد این بسته را فقط برای همان ۶۰۰ هزار نفری که در فروردین ماه این بسته برایشان فعال شده بود تمدید کند و شاید در - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - طول سال تحصیلی این اتفاق هر چندماه یکبار تکرار شود تا - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - هزینه اینترنت معلمین نیز کاهش پیدا - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کانی نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
سلام خوب هستید؟ احیانا مرکز شما آیا بهارستان خرمدره کار انجام میده
پاسخ: بله در بهارستان شهر خرمدره خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone