🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  2. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  3. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  4. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  5. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34813.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

گوریلا گلس DX و +DX برای ابزارهای پوشیدنی معرفی شدند

کمپانی Corning اخیراً کنفرانسی خبری برگزار و در جریان آن از «گوریلا گلس 6» رونمایی کرد. اگرچه گوریلا گلس 6 مقاوم ترین محافظ شیشه ای ساخته شده به دست Corning است اما به صورت خاص ...

کمپانی Corning اخیراً - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کنفرانسی خبری برگزار و در جریان آن از «گوریلا گلس 6» رونمایی کرد. اگرچه گوریلا گلس 6 مقاوم ترین محافظ شیشه ای ساخته شده به دست Corning است اما به صورت خاص برای - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دیوایس های بزرگ تر مثل اسمارت فون ها توسعه یافته است.

برای پوشیدنی های - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کوچکتر مثل اسمارت واچ ها، مصرف کنندگان نیازمند محافظی هستند که در برابر خط و خش مقاوم باشد، در برخورد با - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اشیای - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سخت نشکند و هنگام برخورد نور با شیشه، بازتاب چندانی نداشته باشد. اینجاست که تکنولوژی های جدید - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - Corning، یعنی گوریلا گلس DX - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و +DX از راه می رسند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

گوریلا گلس های DX و +DX از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تکنولوژی ضد بازتابی بهره می برند که مشاهده اطلاعات به نمایش درآمده روی نمایشگر زیر شیشه را راحت تر می کند. و از آن جایی که Corning می داند کاربران معمولاً رفتاری بی مهابا تر با پوشیدنی ها در قیاس با سایر گجت های الکترونیکی دارند، یک لایه ضد خش اضافه نیز به محافظ شیشه ای خود اضافه کرده است.

به گفته - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - Corning، هم گوریلا گلس DX و هم +DX تا 75 درصد بازتاب سطحی کمتر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نسبت به شیشه های معمولی دارند. علاوه بر این به لطف مواد به کار گرفته شده، کنتراست این محافظ ها نیز تا 50 درصد بیشتر است. این قابلیت نه تنها مشاهده محتویات روی صفحه را راحت تر می کند، بلکه اجازه می دهد نور بیشتری از دستگاه پوشیدنی بازتاب شود؛ که در این صورت، با عدم نیاز به افزایش روشنایی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تصویر، عمر باتری دیوایس هم افزایش می یابد.

تنها تفاوت معنادار میان گوریلا گلس DX - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و گوریلا گلس +DX این است که مدل پلاس، مقاومتی بالاتر در برابر خط و خش دارد. Corning می گوید مقاومت ترکیب شیشه در این مدل با «مواد جایگزین لوکس» برابری می کند و می توان حدس زد که اشاره این کمپانی، به شیشه یاقوت کبود است. متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری درباره این محافظ های تازه در دست نیست و نمی دانیم چه زمانی باید منتظر تجهیز پوشیدنی های هوشمند به آنها باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone