🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  2. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  3. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  4. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34803.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

خدمات ویژه استارتاپ خشکشویی آنلاین زودشور برای غرفه‌داران الکام‌ استارز

نمایشگاه الکامپ به زودی آغاز می‌شود و برخی از استارتاپ‌هایی که قصد شرکت در این نمایشگاه را دارند، معرفی خود را در قالب خدمات رسانی به بازدیدکنندگان و غرفه داران انجام می‌دهند. خشکشویی آنلاین «زودشور» ...

نمایشگاه الکامپ به زودی آغاز می‌شود و برخی از استارتاپ‌هایی که قصد شرکت در این نمایشگاه را دارند، معرفی خود را در قالب خدمات رسانی به بازدیدکنندگان و غرفه داران انجام می‌دهند. خشکشویی آنلاین «زودشور» از جمله استارتاپ‌هایی‌ست که در نظر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دارد قبل از آغاز به کار الکامپ در هفته آینده، - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خدمات ویژه‌ای را - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به شکل رایگان به غرفه‌داران ارائه دهد.

غرفه داران می‌توانند از تاریخ ششم تا هشتم مرداد ماه با - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مراجعه به غرفه زودشور در سالن 10 و ثبت سفارش ازطریق اپلیکیشن زودشور خدمات خشکشویی لباس‌های خود را سفارش دهند تا همان روز لباس‌های آن‌ها دریافت و در روز آینده قبل از شروع نمایشگاه لباس‌ها بعد از شست و‌ شو تحویل داده شود.

زودشور در این باره نحوه کار خود توضیح داده که لباس‌های ارایه شده با توجه به نوع خدمات در بگ‌های جداگانه‌ای قرار می‌گیرد و پس از ثبت لیبل روی بگ‌ها لباس‌ها به خشکشویی رفته و خدمات - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خشکشویی بر روی آن صورت می‌گیرد و در بسته بندی مخصوص روز آینده در اختیار غرفه داران قرار خواهد گرفت.
غرفه دارانی که می‌خواهند از این خدمت رسانی استفاده کنند موظف هستند از ۳۰ دقیقه قبل از پایان زمان نمایشگاه تا ۳۰ دقیقه بعد از پایان، لباس‌های خود را به زودشور ارائه داده و پس از دریافت رسید روز بعد با در دست داشتن همان رسید، لباس خود را دریافت کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با روال کار می‌توانید با شماره تماس 22963100 تماس حاصل کرده و یا با مراجعه به سایت زود شور  در قسمت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اخبار سایت، اطلاعات تکمیلی را مطالعه کنید.

گفتنی‌ست بنابر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - زمان‌بندی اعلام شده، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت‌الکترونیک (الکامپ 2018) از تاریخ‌ 6 تا 9 مرداد ماه 1397 برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone