🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  2. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  3. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  4. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34808.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

موبایل آنر نوت 10 روز نهم مردادماه معرفی خواهد شد

کمپانی زیرمجموعه هواوی، آنر اخیراً با به دست گرفتن اکانت خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرده که موبایل آنر نوت 10 روز سی و یکم جولای (نهم مردادماه) در شهر پکن رونمایی خواهد ...

کمپانی زیرمجموعه هواوی، - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فریدون کنار استان مازندران - آنر اخیراً با به دست گرفتن اکانت خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرده که موبایل آنر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فریدون کنار استان مازندران - نوت 10 روز سی و یکم جولای (نهم مردادماه) در شهر پکن رونمایی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فریدون کنار استان مازندران - خواهد شد. این رویداد به صورت اختصاصی برای بازار چین برگزار می شود اما یک ماه بعد و در روز سی ام آگوست (هشتم شهریورماه) می توان منتظر رونمایی جهانی از آن بود.

در پستی که آنر منتشر کرده گفته می شود که باید - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فریدون کنار استان مازندران - خودمان را برای پرچمداری مبتنی بر هوش مصنوعی با نمایشگری بزرگ آماده کنیم که تا کمتر از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فریدون کنار استان مازندران - 10 روز - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فریدون کنار استان مازندران - دیگر روانه بازار خواهد شد. گفته می شود که آنر نوت 10 به پنلی امولد و 6.9 اینچی مجهز خواهد بود که تولیدش را سامسونگ عهده دار است. تصاویر افشایی اخیر نیز - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فریدون کنار استان مازندران - نشان می دهند که آنر نوت 10 حاشیه های - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فریدون کنار استان مازندران - بسیار کمی در بخش بالایی و پایینی، و حاشیه هایی حتی کمتر در طرفین نمایشگر دارد.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فریدون کنار استان مازندران

علاوه بر این ها، موبایل مورد اشاره مدتی پیش در پایگاه داده گیگ بنچ هم رویت شد و اینطور که از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فریدون کنار استان مازندران - شواهد بر می آید، باید - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فریدون کنار استان مازندران - منتظر چیپست کایرین 970 و 6 گیگابایت حافظه رم باشیم. اندروید 8.1 به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب خواهد بود و آخرین نسخه از رابط کاربری EMUI هم ظاهری متفاوت به اندروید اوریو خالص می بخشد.

از آن جایی که دستگاه ابعاد بسیار بزرگی دارد، انتظار می رود که از یک باتری غول آسا با قابلیت سوپر شارژ هم بهره مند باشد. درباره قیمت گذاری آنر نوت 10 هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما خوشبختانه به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر فریدون کنار استان مازندران - بسیاری از سوالات تا کمتر از دو هفته دیگر پاسخ داده می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone