🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  2. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  3. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34818.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصاویر و رندر‌هایی از شیائومی می مکس 3 پیش از رونمایی

چند روز بیشتر تا معرفی شیائومی می مکس 3 باقی نمانده و این شرکت چینی سعی کرده تا با منتشر کردن تصاویر و رندر‌های رسمی از این گوشی توجه رسانه‌ها را به خود جلب کند. ...

چند روز بیشتر تا معرفی شیائومی می مکس 3 باقی نمانده و این شرکت چینی سعی کرده تا با منتشر کردن تصاویر و رندر‌های رسمی از این گوشی توجه رسانه‌ها را به خود جلب کند. این تصاویر و رندر‌ها تقریباً مشخصات بدست آمده قبلی از این فبلت را تایید می‌کنند.

همانطوری که پیش تر مشخص شده بود، این موبایل از یک نمایشگر بسیار بزرگ ۶.۹ اینچی با نسبت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ (+FHD) بهره می‌برد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که در آن اثری از بریدگی بالای نمایشگر به چشم نمی‌خورد.

شیائومی می مکس 3 از - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - طراحی شبیه به گوشی‌های جدید این برند چینی بهره می‌برد. این مسئله بدین معنی است که در بدنه‌ی آلومینیومی یک حسگر اثرانگشت تعبیه شده و در بالای آن ماژول دوربین اصلی به چشم می‌خورد .این دوربین به دو سنسور ۱۲ و ۵ - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مگاپیکسلی مجهز شده و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی دیگر نقش دوربین سلفی را برای این موبایل ایفا خواهد کرد.

به احتمال قوی مدل معمولی این فبلت از یک چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ به - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - همراه ۳ یا - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ۴ گیگابایت رم و ۶۴،۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

البته - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شایعه شده که مدل دیگری به نام می مکس 3 پرو نیز عرضه خواهد شد که از یک چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

ویژگی منحصر به فرد این موبایل بسیار بزرگ می‌تواند باتری غول آسای تعبیه شده در آن باشد چرا که این باتری ظرفیتی معادل ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعت دارد.

گفته می‌شود این موبایل از سیستم عامل اندروید اوریو ۸.۱ به صورت پیش فرض بهره می‌برد و رابط کاربری MIUI 9.6 مخصوص شرکت شیائومی نیز روی آن - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نصب شده است.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

هنوز - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - معلوم نیست - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که کمپانی چینی چه قیمتی برای این موبایل درنظر گرفته اما رندر‌های منتشر شده از آن مشخص می‌کند که این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لچک نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام احیانا شرکت شما طرفای علیش لو کلیبر سرویس میده
پاسخ: بله در علیش لو شهر کلیبر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone