🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  2. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  4. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  5. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34810.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

آزمایش iFixit کارایی لایه گردگیر زیر کیبورد مک بوک پروهای جدید اپل را نشان می دهد

متخصصین تیم تعمیرات iFixit نخستین کسانی بودند که متوجه تعبیه یک لایه گردگیر اضافه در ساختار کیبورد مک بوک پروهای ۲۰۱۸ اپل شدند. حال این تیم با انجام یک تست به بررسی کارایی این لایه جدید ...

متخصصین تیم تعمیرات iFixit نخستین کسانی بودند که متوجه تعبیه یک لایه گردگیر اضافه در ساختار کیبورد مک بوک پروهای ۲۰۱۸ اپل شدند. حال این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نمک آبرود استان مازندران - تیم با انجام یک تست به بررسی کارایی این لایه جدید پرداخته اند.

برای این منظور تیم iFixit در هنگام کار با کیبورد لپ تاپ های جدید اپل نوعی پودر را نیز به صورت کنترل شده روی دکمه ها ریختند تا مشخص شود لایه جدید تنها توانایی کاهش صدای دکمه ها در هنگام فشره شدن را خواهند - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نمک آبرود استان مازندران - داشت، - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نمک آبرود استان مازندران - یا می توانند جلوی ورود گرد و غبار آسیب رسان به مکانیزم حساس دکمه ها را نیز بگیرد.

اگر به تصویر زیر نگاه کنید به خوبی متوجه می شوید که این لایه مخصوص واقعاً توانایی دور کردن ذرات پودر از مکانیزم دکمه ها در مرکز آنها را دارد. تجمع ذرات در شکاف حاشیه هر دکمه به خوبی قابل مشاهده است.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نمک آبرود استان مازندران

البته متخصصین iFixit تاکید دارند که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نمک آبرود استان مازندران - سیستم کیبورد جدید مک بوک پروهای تازه وارد همچنان در مقابل ذراتی با دانه بندی بسیار ریز آسیب پذیر است و می بایست به کمک روش های معمول از دکمه های لپ - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نمک آبرود استان مازندران - تاپ ۶ هزار دلاری خود مراقبت کنید.

دلیل کارایی مناسب لایه مذکور علاوه بر جنس سیلیکونی چسبنده آن، به طراحی یکپارچه اش مربوط می شود که جز شکاف هایی مختصر برای اتصال دکمه ها، منفذ دیگری را برای ورود گرد و غبار - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نمک آبرود استان مازندران - باقی نمی گذارد.

کالبدشکافی مک بوک پروهای جدید همچنین نشان می دهد که ضخامت کلیدها نسبت به گذشته کاهش یافته، این خود کمک می کند که باز کردن و تمیز کردن کیبورد لپ تاپ های جدید اپل از گذشته آسان تر و کم خطرتر باشد. - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر نمک آبرود استان مازندران - اگر به یاد داشته باشید خارج کردن دکمه های مثل اسپیس از جای خود در نسخه های قبلی بسیار پرخطر و گاهاً غیر ممکن بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone