🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  4. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  5. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34812.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

دبیر انجمن فین‌تک ایران: آورده نمایشگاه الکامپ برای ما، اعتماد است

امسال حضور فین‌ تک‌ها در نمایشگاه پررنگ‌تر است. دبیر انجمن فین تک ایران دلیل استقبال استارتاپ‌های فین‌ تک از الکامپ 97 را در پررنگ شدن نقش آنها در اکوسیستم اقتصادی کشور می‌داند که موجب جذب سرمایه ...

امسال حضور فین‌ تک‌ها در نمایشگاه پررنگ‌تر است. دبیر انجمن فین تک ایران دلیل استقبال استارتاپ‌های فین‌ تک از الکامپ 97 را در پررنگ شدن نقش آنها در اکوسیستم اقتصادی کشور می‌داند که موجب جذب سرمایه و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مازندران استان مازندران - کاربر شده است. از سوی دیگر او عقیده دارد که حضور فین‌تک‌ها در نمایشگاه‌هایی مانند الکامپ باعث افزایش اعتماد عمومی به این استارتاپ‌های خواهد شد.

اما نمایشگاه الکامپ چقدر برای - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مازندران استان مازندران - فین‌تک‌ها جذاب است و آیا باید به دنبال مخاطب جدید در این نمایشگاه باشند یا به موارد دیگری بپردازند؟ «میلاد جهاندار»، دبیر انجمن فین‌تک ایران در پاسخ به این پرسش دیجیاتو می‌گوید:

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مازندران استان مازندران

«یکی از جدی ترین بازیگران الکامپ 97 فین تک‌ها هستند. هم آنهایی که به کاربران نهایی خدمات رسانی می‌کنند و هم فین تک‌هایی که مشتریان آنها بیزینس‌ها هستند. فین‌تک‌هایی که به کاربران خدمات می‌دهند می‌توانند در این نمایشگاه به اهداف خود نزدیک‌تر شده و با مشتریان مستقیم گفتگو کنند. از سوی دیگر فین‌تک‌هایی که به دنبال سرویس‌دهی به کسب‌وکارها هستند نیز با فضای مناسبی روبه‌رو می‌شوند و قادرند کسب‌وکارهای حاضر را محک زده و بررسی‌های لازم را جهت همکاری با آنها داشته باشند.»

از سوی دیگر حضور استارتاپ‌های فین‌تک در نمایشگاه الکامپ چقدر باعث - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مازندران استان مازندران - می‌شود تا کاربران با فناوری‌های مالی آشنا شوند؟ دبیر انجمن فین‌تک ایران در پاسخ به این پرسش می‌گوید: «یکی از جدی‌ترین دغدغه‌هایی که در مباحث مالی وجود دارد، بحث اعتماد است چون شما با پول سر و کار دارید و کاربران هم - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مازندران استان مازندران - نگرانی‌های خودشان را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مازندران استان مازندران - دارند. - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مازندران استان مازندران - اینکه یک استارتاپ فین‌تک از نزدیک در چنین نمایشگاهی حضور داشته باشد، بتواند دستاوردهای خود را به معرض نمایش بگذارد و کاربران تیم را ببینند، متوجه می‌شوند که یک بازار بزرگ در حال شکل‌گیری - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر مازندران استان مازندران - است و این مسئله در اعتماد سازی نقش مهمی دارد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone