🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37829.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گوگل برای حفظ بناهای تاریخی دست به دامن واقعیت مجازی می شود

گوگل به تازگی از همکاری خود با CyArk در پروژه‌ای به نام Open Heritage خبر داده که هدف از آن، «محافظت» از بناهای تاریخی رو به نابودی عنوان شده است. غول موتورهای جستجو قصد دارد ...

گوگل به تازگی از همکاری خود - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با CyArk در پروژه‌ای به نام Open Heritage - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - خبر داده که هدف از آن، «محافظت» از بناهای تاریخی رو به نابودی عنوان شده است. غول موتورهای جستجو قصد دارد که با بهره‌گیری از تکنولوژی اسکن لیزری سه بعدی نقشه‌های بسیار دقیقی از این بناها تهیه کند که می‌توانند برای مرمت و بازسازی آن‌ها فوق‌العاده کاربردی ظاهر شوند.

از سوی دیگر از همین نقشه‌ها برای ساخت تورهای مجازی استفاده خواهد شد تا کاربران بتوانند از طریق هدست‌های VR، گوشی‌های موبایل و رایانه به گشت و گذار در این میراث باارزش تاریخی بپردازند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

تکنولوژی پیشرفته CyArk قادر به ایجاد نقشه‌هایی با دقت میلی‌متری است که اشکال، رنگ‌ها و بافت‌ها را به طور کامل در - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - خود ثبت می‌کنند. از همین جزئیات می‌توان برای مقایسه این نقشه‌‌ها با ساختمان‌هایی استفاده کرد که در معرض تخریب جزئی یا نابودی کامل قرار دارند. البته بد نیست بدانید که اسکن سه بعدی تنها - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ابزار CyArk در این نقشه‌برداری‌ها نیست و از پهپاد و دوربین‌های DSLR نیز برای ساخت نقشه کمک می‌گیرند.

Ben Kacyra، بنیان‌گذار CyArk بعد از تخریب یک معبد بودایی 1500 ساله در افغانستان به دست نیروهای طالبان تصمیم به راه‌اندازی این شرکت برای کمک به احیای این بناهای تاریخی گرفت. از آن زمان تا کنون، کمپانی از 25 بنای تاریخی در 18 کشور دنیا نقشه دیجیتالی تهیه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کرده که از جمله مهم‌ترین این بناها می‌توان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به دروازه براندنبورگ آلمان و هرم چیچن ایتزا، - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شاهکار تمدن قوم مایا در مکزیک اشاره کرد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

به گفته گوگل، همه این بناها در قالب واقعیت مجازی قابل مشاهده نیستند. اما تعداد قابل توجهی مدل 3D از آن‌ها تهیه شده که می‌توان از طریق قابلیت جدیدPoly 3D  Viewer در اپلیکیشن Google Arts & Culture به تماشای آن‌ها پرداخت.

گفتنی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - است که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن Arts & Culture در حال حاضر میزبان مجموعه‌های دیجیتالی بیش از 1500 موزه در 70 کشور دنیاست که حالا با اضافه شدن تورهای واقعیت مجازی، ارزش فرهنگی آن افزون خواهد شد. برای تماشای - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مدل‌های سه‌بعدی بناهای تاریخی می‌توانید همین حالا به سایت Open Heritage مراجعه کرده یا اپلیکیشن Arts & Culture گوگل را برای iOS - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و اندروید دریافت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone