تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10087.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

با وجود بیش از ۶۴ میلیون سفر ماهانه؛ بلاتکلیفی واکسیناسیون رانندگان اسنپ ادامه دارد

اوایل مرداد مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی در کشور خبر داد. چندی بعد صحبت از واکسیناسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی به میان آمد اما خیلی زود از اولویت واکسیناسیون مشاغل پرخطر ...

اوایل مرداد مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی در کشور خبر داد. چندی بعد صحبت از واکسیناسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی به میان آمد اما خیلی زود از اولویت واکسیناسیون مشاغل پرخطر کشور خارج شدند. به گفته‌ «محمد خلج»، مدیرعامل اسنپ، رانندگان ناوگان این تاکسی اینترنتی فقط در تیر ماه امسال 64 میلیون و 490هزار و 81 سفر را به ثبت رساندند و همین آمار نشان می‌دهد که واکسیناسیون این افراد در قطع زنجیره‌ کرونا تا چه حد حائز اهمیت است و به حفظ سلامتی رانندگان و مسافران کمک می‌کند.

محمد خلج در مورد فعالیت این تاکسی اینترنتی در دوران کرونا می‌گوید:

«از روزهای ابتدایی شیوع کرونا در ایران و آغاز قرنطینه‌ها و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خرمدره استان زنجان - از رونق افتادن کسب‌وکارها، خدمات آنلاین به عنوان بازوی کمکی در صحنه حضور پیدا کردند و به تداوم ارائه‌ خدمات مورد نیاز مردم (از حمل‌ونقل عمومی تا فروش اینترنتی) کمک کردند. از آن زمان تا کنون کاربران راننده و موتورسوار اسنپ در خط مقدم حضور دارند و در هر شرایطی به مردم عزیز کشورمان خدمت‌رسانی می‌کنند و اجازه نمی‌دهند چراغ کسب‌وکارهای کوچک و محلی خاموش شود. حتی وقتی بحث محدودیت تردد پیش آمد باز این عزیزان بودند که مسئولیت جابه‌جایی هموطنان را برعهده گرفتند.»

مدیرعامل اسنپ در مورد اقدامات این تاکسی اینترنتی برای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خرمدره استان زنجان - ایمنی سفرهای این سامانه می‌گوید از همان زمان با در نظر گرفتن وام‌های حمایتی و ضدعفونی کردن ناوگان و توزیع ملزومات بهداشتی تمام تلاش خود را کردیم تا در پیشگیری از شیوع کرونا نقش داشته باشیم. همچنین در همکاری با وزارت بهداشت پایش دقیق سلامت ناوگان رانندگان را در دستور کار قرار دادیم و رانندگانی را که در مسیر خدمت‌رسانی به کرونا مبتلا می‌شوند شناسایی و تا زمان بهبود کامل غیرفعال می‌کنیم و در این مدت حمایت‌های مالی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خرمدره استان زنجان - در قالب وام‌های بدون بهره را به این عزیزان ارائه می‌دهیم.

خلج در مورد دلایل به تعویق افتادن واکسیناسیون رانندگان این سامانه اینطور توضیح می‌دهد:‌

«از زمانی که بحث واکسیناسیون و اولویت‌بندی مشاغل در ایران مطرح شد مذاکرات و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خرمدره استان زنجان - پیگیری‌های خود را آغاز کردیم و معتقدیم که واکسیناسیون رانندگان و موتورسوران اسنپ نقش بسیار مهمی در پیشگیری از شیوع کرونا دارد. خوشبختانه از حدود 20 روز پیش واکسیناسیون کاربران راننده اسنپ آغاز شد، اما - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خرمدره استان زنجان - متاسفانه در برخی شهرها با مشکلاتی در زمان‌بندی و نوبت‌دهی مواجه شدیم و در نهایت طی نامه‌ای این موضوع به آینده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خرمدره استان زنجان - موکول شد. تمام هماهنگی‌های لازم از طرف تیم اسنپ برای واکسیناسیون کاربران راننده عزیز با سازمان‌های مربوطه انجام شده بود و بروز مشکلات در نوبت‌دهی مراکز واکسن از حیطه اختیارات ما خارج است. اما از آنجایی که باور داریم سلامتی کاربران راننده‌ اسنپ در قطع زنجیره‌ کرونا بسیار حیاتی است، تا پایان واکسیناسیون ناوگان اسنپ از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات و مسائل احتمالی فروگذار نخواهیم کرد. به امید اینکه بتوانیم از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر خرمدره استان زنجان - این روزهای سخت به سلامت عبور کنیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone