🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  2. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  4. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  5. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12993.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ربات Stretch بوستون داینامیکس معرفی شد [تماشا کنید]

بوستون داینامیکس (Boston Dynamics)، سازنده ربات شبیه به سگ اسپات (Spot) از یک ربات جدید به نام «Stretch» (استرچ) رونمایی کرده که وظیفه‌اش جابه‌جایی جعبه‌ها در انبار است. این ربات بوستون داینامیکس در مقایسه با ...

بوستون داینامیکس (Boston Dynamics)، سازنده ربات شبیه به سگ - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - اسپات (Spot) از یک ربات جدید به نام «Stretch» (استرچ) رونمایی کرده که وظیفه‌اش جابه‌جایی جعبه‌ها در انبار است.

این ربات بوستون داینامیکس در مقایسه با محصولات قبلی این برند ساده‌تر به نظر می‌رسد چرا که بر اساس انسان یا حیوانات مدلسازی نشده و بجای این موارد، تا جای ممکن کاربردی ساخته شده. این ربات از یک پایه بهره - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - می‌برد که حاوی چندین جفت چرخ و چندین دوربین و سنسور است.

روی این جعبه یک بازوی بزرگ به چشم می‌خورد که ۷ درجه آزادی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - دارد و می‌تواند در جهات مختلف حرکت کند. در جلوی این بازو یک آرایه پد مکشی وجود دارد که گرفتن و جابه‌جایی جعبه‌ها با حداکثر وزن ۵۰ کیلوگرم را ممکن می‌کند.

یکی از ویژگی‌های مشترک Stretch با دیگر ربات‌های بوستون داینامیکس، امکان حرکت آن در محیط است. معمولا زمانی که تجهیزات اتوماسیون در یک کارخانه نصب می‌شوند، موقعیت ثابتی دارند و - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - در یک فضای ثابت کار می‌کنند. با این حال ربات جدید این شرکت می‌تواند در محیط حرکت کرده و در مواقع نیاز، - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - جعبه‌ها را جابه‌جا کند.

همین ویژگی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - باعث - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - می‌شود که بتوان از این ربات در بخش‌های مختلفی استفاده کرد و تنها منحصر و - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - محدود به یک محل - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - خاص نباشد. برای مثال می‌توان Stretch - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - را پشت کامیون قرار داد و از آن در محیط‌های مختلف استفاده کرد.

بوستون داینامیکس با این طراحی مشتریانی را هدف قرار داده که نمی‌خواهند هزینه زیادی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - برای اتوماسیون - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - بپردازند یا اینکه زمان زیادی را صرف - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - ادغام آن‌ها - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - با دستگاه‌های دیگر کنند. نزدیک به ۸۰ درصد انبارها در سراسر جهان فاقد هرگونه تجهیزات اتوماسیون هستند، بنابراین این کمپانی با ربات جدیدش به یک بازار بزرگ دسترسی پیدا می‌کند.

بوستون داینامیکس با خرید شرکت «Kinema Systems» که روی نرم افزار بینایی ماشینی برای ربات‌ها در انبارها کار می‌کند، از توجهش به این بخش از این بازار خبر داد. این کمپانی پس از مدتی ربات Handle (هندل) را طراحی کرد که می‌تواند با یک بازوی رباتیک جعبه‌ها را جابه‌جا کند.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان

استفاده از ربات‌ها در انبارها کار چندان ساده‌ای نیست چرا که جریان کاری می‌تواند هر روز تغییر کند. ماشین‌ها نمی‌توانند به راحتی با - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - این چالش‌ها - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - کنار بیایند، بنابراین انبارها طوری ساخته می‌شوند که توسط ربات‌ها قابل درک باشند یا اینکه انسان‌ها بتوانند در آن‌ها کار کنند.

بوستون داینامیکس ادعا می‌کند - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - که این مشکل توسط استرچ برطرف - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر هشتپر استان گیلان - می‌شود و تنها با چندین ساعت آموزش، هر فردی می‌تواند با آن کار کند. این کمپانی برای آزمایش این ربات به دنبال مشتری است و می‌خواهد در سال ۲۰۲۲ آن را بطور تجاری عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone