تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20751.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

میان رده وان پلاس با ۱۲ گیگابایت رم و نمایشگر ۹۰ هرتزی از راه می‌رسد

اهالی شرکت وان پلاس رسما تایید کرده‌اند که موبایل میان رده جدید «نورد» مجهز به ۱۲ گیگابایت رم خواهد بود. در حالی که پیش از این هم گفته شده بود نمایشگر این گوشی هوشمند نرخ ...

اهالی شرکت وان پلاس رسما تایید کرده‌اند - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - که موبایل میان رده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - جدید «نورد» مجهز به ۱۲ گیگابایت رم خواهد بود. در حالی که پیش از این هم گفته شده بود نمایشگر این گوشی هوشمند نرخ رفرشی معادل با ۹۰ هرتز خواهد داشت و این یعنی با میان رده‌ای قدرتمند طرف هستیم.

اگرچه وان پلاس نورد قرار است تازه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - سه‌شنبه همین هفته رونمایی شود، اما سازندگان به خوبی توانسته‌اند تیتر اخبار روزهای اخیر را - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - به خود اختصاص دهند؛ این شرکت هر از گاهی اطلاعاتی از این موبایل هوشمند مورد انتظار را منتشر کرده و حتی هفته گذشته در ویدیویی یوتیوبی به صورت واضح ظاهر آن را به نمایش گذاشت.

به همین ترتیب اطلاعات زیادی در رابطه با وان پلاس نورد داریم، و جدیدترین اخبار به رم، جزئیات نمایشگر و بسیاری موارد دیگر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - مانند استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل مرتبط می‌شود.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

در مرحله اول خبردار شدیم وان پلاس نورد از نمایشگری با نرخ رفرش ۹۰ هرتز برخوردار خواهد بود. علاوه بر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - این، نورد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - از سیستم نرخ بازخورد لمسی ۱۸۰ هرتزی نیز پشتیبانی خواهد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - کرد که این موبایل را به یکی از گزینه‌های برتر بازار برای - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - تجربه بازی‌های ویدیویی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - تبدیل خواهد نمود. وان پلاس هنوز اندازه این نمایشگر را اعلام نکرده، اما می‌دانیم که از جنس OLED خواهد بود و دوربینی دوگانه روی آن حضور دارد.

وان پلاس نورد در اتفاقی جالب برای یک موبایل میان رده، ۱۲ گیگابایت رم را با چیپست کوالکام اسنپدراگون 765G همراه کرده. هنوز مطمئن نیستیم که این مقدار از رم به نسخه خاصی اختصاص خواهد داشت یا مدل پایه هم همین مشخصات را دارد، اما در هر صورت می‌دانیم که ۱۲ گیگابایت رم برای یک میان رده حدود ۵۰۰ دلاری حجم بسیار بالا و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - قابل قبولی است.

گفتنی است در کنار تمام این موارد، وان پلاس تیزر مختصری هم از این گوشی منتشر کرده که نشان می‌دهد نورد از اپلیکیشن‌های گوگل Dou، گوگل فون، و گوگل مسیج به عنوان پلتفرم‌های پیش فرض تماس و پیام‌رسان استفاده خواهد کرد که برای علاقه‌مندان به سرویس‌های گوگل و قابلیت همگام‌سازی ساده آنها خبری خوشحال کننده خواهد بود. همان گونه که گفته شد، وان پلاس نورد سه‌شنبه همین هفته یعنی ۳۱ تیر ماه رونمایی می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone