تعمیرات یخچال سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27162.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

بیانیه مشترک استقلال، پرسپولیس و ایرانسل: سامانه ۳۰۳۰ یک سرویس ارزش افزوده نیست

باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل سامانه ۳۰۳۰ را با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی برای تیم‌های فوتبالی تشکیل داده اند. این سه مجموعه ضمن تشکر از حمایت‌های طرفداران فوتبالی، بیانیه مشترکی درباره ...

باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - سامانه ۳۰۳۰ را - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی برای تیم‌های فوتبالی تشکیل داده اند. این سه مجموعه ضمن تشکر از حمایت‌های طرفداران فوتبالی، بیانیه مشترکی درباره برخی شبهات پیش آمده در مورد سامانه 3030 را منتشر ساختند که توضیحات تکمیلی را درباره آن ارائه می دهد.

در این بیانیه مشترک آمده است که سامانه هواداری ۳۰۳۰ به درخواست باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و به دستور وزارت ورزش به نمایندگی از دولت راه اندازی شده - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - است و تمامی فرایندها و قوانین طراحی شده - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برای - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این سامانه طبق قوانین و با هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ورزش و جوانان عملیاتی شده است. همچنین این سامانه، طبق تعریف سامانه‌های ارزش افزوده نیست. از این رو لزوماً از تمامی قوانین خدمات ارزش افزوده پیروی نمی‌کند و صرفاً با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی طراحی شده است.

بر اساس بیانیه مشترک که توسط ایرانسل در اختیار دیجیاتو و سایر رسانه‌ها قرار گرفته است، مشترکان براساس اطلاع‌رسانی‌های انجام شده، اطلاع دارند که با ارسال عددی اتفاقی نمی‌توانند عضو سامانه‌ مذکور یا حتی هر سامانه ارزش - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - افزوده دیگری شوند. - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این قانون درباره سامانه ۳۰۳۰ نیز به همین منوال و با تفکیک برای هر باشگاه مشخص است.

همچنین هیچ واسطه‌ای - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بین ایرانسل و باشگاه‌ها وجود ندارد و باشگاه‌ها به انتخاب خودشان شرکتی را به عنوان مجری اسپانسری انتخاب و مستقل از قرارداد ایرانسل با آن شرکت قراردادی منعقد کرده‌اند. در این خصوص لازم به تصریح است - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که هیچ ارتباط حقیقی یا حقوقی بین ایرانسل و مدیران فعلی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و قبلی شرکت مجری اسپانسری وجود نداشته و ندارد:

«هزینه‌های بالای ورزش فوتبال با توجه به قوانین - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مختلف نهادهای دخیل فعلاً تنها از طریق حمایت‌های مردمی برای باشگاه‌های پرطرفدار کشور فراهم شده است و این - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اپراتور تاکنون در ایجاد این ارتباط مستقیم بین هواداران و باشگاه‌ها فراتر از یک اپراتور عمل کرده و در دو فصل اخیر فوتبال همواره در کنار هواداران و باشگاه‌های محبوبشان بوده است. شاهدی بر این ادعا را - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می‌توان تعداد شکایت‌های طرح شده از سامانه دانست. تعداد شکایت‌های مشترکان از سامانه هواداری بسیار معدود بوده و به هر دلیلی هر مشترکی شکایتی داشته پس از بررسی‌های صورت گرفته تمام وجوه جمع آوری شده از ایشان به حساب کاربر بازگردانده شده است.»

در انتها باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و شرکت ایرانسل ابراز امیدواری کردند که حرکت ملی آغاز شده با حمایت ویژه جوانان از این ورزش و باشگاه‌های محبوبشان باعث شود تا باشگاه‌های پرهوادار استقلال و پرسپولیس با یارگیری‌های خوب در فصل نقل و انتقالات پیش‌رو در فوتبال آسیا نیز افتخارات بسزای گذشته را کسب و تکرار کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone