🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  2. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  3. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  4. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  5. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33767.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هواوی طی سه سال ۴۵ میلیون گوشی از سری انجوی فروخته است

گزارش شده که هواوی تا به حال موفق شده بیش از ۴۵ میلیون گوشی از سری انجوی خود به فروش برساند. باید گفت که این سری تنها ۳ سال است که به راه افتاده و ...

گزارش شده که هواوی تا به حال موفق شده بیش از ۴۵ میلیون گوشی از سری انجوی خود به فروش برساند. باید گفت که این سری تنها ۳ سال است که به راه افتاده و طی این مدت، رسیدن به رقم - تعمیرات جارو برقی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - فروش ۴۵ میلیونی، دستاورد قابل توجهی به حساب می‌آید.

تعمیرات جارو برقی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

شرکت چینی در جریان رونمایی از گوشی‌های انجوی مکس و انجوی ۹ پلاس برای بازار چین که با عنوان نسخه ۲۰۱۹ هواوی Y9 هم شناخته می شود، میزان فروش ۴۵ میلیونی سری انجوی خود را اعلام کرده است.

همانطور که می‌دانید توسعه اعضای خانواده‌ی موبایل‌های انجوی در سال ۲۰۱۵ با تولید گوشی‌های انجوی 5 و انجوی 5 اس آغاز شد تا کاربرانی که عادت ندارند، قیمت زیادی برای موبایل‌هایشان پرداخت کنند، سراغ آنها - تعمیرات جارو برقی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بروند. بدین ترتیب - تعمیرات جارو برقی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کاربران می‌توانستند با پرداخت هزینه‌ای معادل ۱۴۵ تا ۲۸۹ دلار، گوشی‌های یاد شده را خریداری کنند.

تعمیرات جارو برقی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

سال بعد از آن، موبایل‌های انجوی 6 و 6 اس به بازار عرضه شدند و سال ۲۰۱۷ میلادی شاهد معرفی انجوی 7 و 7 پلاس بودیم. امسال این سری قدرتمندتر از گذشته ظاهر شد و سه مدل مختلف از این سری با نام‌های انجوی 8، 8 ای و 8 پلاس عرضه شده‌اند.

البته عرضه‌ی این مدل‌ها در سال ۲۰۱۸ برای هواوی بسیار آسان بوده چرا که شرکت چینی پیش از این، سخت افزار‌ سری انجوی را با نام‌های دیگر در نقاط مختلف جهان عرضه کرده است. - تعمیرات جارو برقی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بدین - تعمیرات جارو برقی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ترتیب انجوی ۹ پلاس و انجوی مکس می‌تواند طی ماه‌های - تعمیرات جارو برقی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آینده به رقم - تعمیرات جارو برقی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - فروش این سری چند میلیون نسخه‌ی دیگر نیز اضافه کند.

تعمیرات جارو برقی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

گفتنی است انجوی ۹ پلاس از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با - تعمیرات جارو برقی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - رزلوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برند. علاوه بر این یک پردازنده هشت هسته ای کایرین ۷۱۰ را به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه برای این گوشی در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی برای این موبایل - تعمیرات جارو برقی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone