🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  4. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33769.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

رکوردزنی احتمالی اپل در سه ماهه پایانی ۲۰۱۸ با استقبال بالا از آیفون XR

گزارش شده که مدل های مختلف آیفون XS فروش سریع و مطلوبی را تجربه کرده‌اند و عرضه‌ی قریب الوقوع آیفون XR و استقبال بالا از این گوشی می‌تواند موجب شود که اپل در زمینه‌ی فروش ...

گزارش شده که مدل های مختلف آیفون XS فروش سریع و مطلوبی را تجربه کرده‌اند و عرضه‌ی قریب الوقوع آیفون XR و استقبال بالا از این گوشی می‌تواند موجب شود که اپل در زمینه‌ی فروش - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خود در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی رکوردشکنی کند.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

مینگ چی کو تحلیلگر معروف باور دارد که استقبال کاربران از آیفون XR به مراتب بیشتر از حد تصور بوده و ممکن است تاثیرات زیادی در میزان فروش کلی آیفون‌ها بگذارد. بر اساس گفته‌ی او اپل احتمالاً در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۸، ۳۸ میلیون آیفون XR خواهد فروخت و بدین ترتیب میزان فروش کلی آیفون‌ها به ۸۰ میلیون نسخه خواهد رسید.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

کمپانی کوپرتینویی در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی موفق شده بود که ۷۷.۳ میلیون از گوشی‌های نسل قبلی آیفون‌ها را به فروش برساند. این رقم در مورد آیفون‌های به فروش رفته در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی، به ۷۸.۲ موبایل می‌رسید. بدین ترتیب اگر پیش بینی‌های کو درست باشد، اپل در پایان دسامبر سال ۲۰۱۸، رکورد میزان فروش کلی آیفون‌ها در سه ماهه پایانی سال میلادی خود را می‌شکند.

البته مشخص بود کاربران از آیفون‌های XR استقبال شایانی به عمل می‌آورند چرا که مدل‌های جدید نسبت به آیفون‌های 8 سال قبل، ویژگی‌های ارتقا یافته بیشتری دارند و به مبلغ ارزانتری به فروش می‌رسند. البته باید درنظر داشت که آیفون‌ XR بر خلاف مدل‌های پیشرفته‌تر امسال یعنی آیفون XS به جای نمایشگر امولد - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - صفحه نمایش LCD بهره می برند.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

تفاوت دیگر آیفون‌ XR با پرچمداران اپل این است که قابلیت لمس سه بعدی در آنها تعبیه نشده است. به عبارت دیگر برخی ویژگی‌های پرهزینه از این - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آیفون‌ها حذف شده و این مسئله قیمت مناسبتری را هم برای آنها به ارمغان آورده است.

بدین ترتیب - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کاربران می‌توانند در تاریخ ۲۷ مهرماه با صرف هزینه‌‌ای معادل ۷۷۹ دلار، ارزانترین آیفون XR را پیش خرید کنند و آن را ۴ آبان ماه دریافت نمایند.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک ویدیویی به آیفون XR اپل

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone