🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  5. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20005.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ویوو از دو گوشی اقتصادی در هند رونمایی کرد

صبح امروز دو گوشی ویوو Y20 و ویوو Y20i رسما در هند معرفی شدند. این دو محصول در اصل دو نسخه مختلف از یک گوشی هستند که با رم و رنگ های متفاوت عرضه خواهند ...

صبح امروز دو گوشی ویوو Y20 و ویوو Y20i رسما در هند معرفی شدند. - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اردستان استان اصفهان - این دو محصول در اصل دو نسخه مختلف از یک گوشی هستند که با رم و - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اردستان استان اصفهان - رنگ های متفاوت عرضه خواهند شد.

هر دو گوشی ویوو توان پردازشی خود را از چیپست - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اردستان استان اصفهان - اسنپدراگون ۴۶۰ می - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اردستان استان اصفهان - گیرند و به یک نمایشگر ۶.۵۱ اینچی اچ دی پلاس مجهز شده اند. این موبایل ها همچنین همراه با اندروید ۱۰ از جعبه خارج می شوند که به پوسته Funtouch - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اردستان استان اصفهان - OS 10.5 مزین شده و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای آنها در نظر گرفته شده که البته به لطف درگاه کارت حافظه میکرو اس دی میتوان ظرفیت آنها را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقاء داد.

تازه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اردستان استان اصفهان - ترین محصولات ویوو همچنین به آرایه دوربین سه گانه اصلی مجهز هستند که از ترکیب - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اردستان استان اصفهان - حسگرهای ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ۲ مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز در بخش جلویی بدنه آنها خودنمایی می کند.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اردستان استان اصفهان

از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این دو محصول میتوان به جک ۳.۵ میلیمتری آیفون، حسگر اثر انگشت در بخش جانبی بدنه و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع ۱۸ واتی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اردستان استان اصفهان - اشاره نمود.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اردستان استان اصفهان

ویوو Y20 در رنگ های مشکی آبسیدین و سفید با چهار گیگابایت رم و قیمت ۱۷۵ دلار عرضه می شود و ویوو Y20i - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اردستان استان اصفهان - با - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اردستان استان اصفهان - سه گیگابایت رمو قیمت ۱۵۵ دلار در رنگ های آبی گرادینت و سفید - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اردستان استان اصفهان - قابل خریداری خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone