🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  5. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33766.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اهدای ۱۰۰۰ اپل واچ به دانشگاه آمریکایی برای تحقیقات پرخوری

در اپل واچ های سری 4 ویژگی‌های سلامتی جدید و منحصر به فردی تعبیه شده که پژوهشگران می‌توانند از آنها برای تحقیقات زیادی استفاده کنند. در همین راستا اپل ۱۰۰۰ ساعت هوشمند به دانشگاه کارولینای ...

در اپل واچ های سری 4 ویژگی‌های سلامتی جدید و منحصر به فردی تعبیه شده که پژوهشگران می‌توانند از آنها برای تحقیقات زیادی استفاده کنند. در همین راستا اپل ۱۰۰۰ ساعت هوشمند به دانشگاه کارولینای شمالی اهدا کرده تا پژوهشگران بتوانند از آنها برای بررسی اختلالات پرخوری عصبی استفاده کنند.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان

پژوهشگران این دانشگاه چند وقتی است که تحقیقاتی با نام Binge Eating Genetics Initiative یا BEGIN آغاز کرده‌اند و طی آن سعی دارند اطلاعاتی درباره‌ی پرخوری عصبی بدست آورند. این ساعت‌های هوشمند طی یک ماه ضربان قلب کاربر را می‌سنجند تا ارتباطی میان آن و پرخوری عصبی را پیدا کنند. بدین ترتیب اگر تحقیقات یاد شده موفقیت آمیز باشد و ارتباط مستقیمی میان این دو مشخصه یافت شود، اپل می‌تواند با در نظر گرفتن سیستمی بر این اساس، بیماران و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان - پزشکان را پیش از رخ دادن پرخوری عصبی خبر کند.

البته استفاده از این دیوایس تنها قسمتی از تحقیقات یاد شده به شمار می‌رود. شرکت UBiome به داوطلبان حاضر در این تحقیق، کیت‌های ساده‌ای برای آزمایش میکروبیوم اهدا کرده تا آنها بتوانند صفات ژنتیک مشترک میان بیماران را پیدا کنند.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان

علاوه بر این داوطلبان مجبورند ۱۰ دقیقه از روز خود را به این تحقیق اختصاص دهند و رژیم غذایی، - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان - اهداف، حال و احوالشان را در اپ مخصوص این پژوهش یعنی Recovery Record وارد نمایند.

البته باید درنظر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان - داشت که برای بررسی ضربان قلب نیازی به اپل واچ نیست و هر دیوایس دیگری هم می‌تواند اطلاعات موردنیاز - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان - را جمع آوری کند اما ساعت های هوشمند اپل به علت ویژگی‌های منحصر به فرد تعبیه شده در آنها، قادرند تاریخچه‌ای از ضربان قلب کاربر بدست آورده یا بطور مستقیم دیتای بدست آمده را با محققان - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان - به اشتراک بگذارند.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان

این تحقیق می‌تواند کمپانی کوپرتینویی را از رقبایش در حوزه‌ی ساعت‌های هوشمند جلو - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر بویین زهرا استان زنجان - بیاندازد. تصور کنید در صورت موفقیت آمیز بودن این تحقیق، اپل می تواند ادعا کند دیوایس‌هایش توانسته‌اند به درمان بیماری‌های زیادی کمک نمایند.

 

تماشا کنید: تست مقایسه کلی سرعت اپل واچ های مختلف با یکدیگر

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone